Skocz do zawartości

Zaloguj przez Facebook Rejestracja

Najnowsze tematy

Wyświetl nową zawartość »
Drodzy internauci!
W związku z ciszą wyborczą wyłączyliśmy możliwość komentowania artykułów i zamieszczania wpisów na forum.
Zapraszamy w niedzielę wieczorem, po zakończeniu głosowania.

Zespół na wesele POMOCY Oto 2 zespoly


14 odpowiedzi w tym temacie

#1 ~Krzysiek~

~Krzysiek~
  • Goście

Napisano 27 luty 2014 - 12:52

Witam.

 

Czy ktoś z Państwa byl na weselu na, którym gral zespol Summer lub Rewers?

 

Zastanawiam sie nad którymś. Proszę o opinie.



#2 sylkaa2

sylkaa2

    absolutnie początkujący

  • Użytkownicy
  • 5 postów

Napisano 26 marzec 2014 - 10:48

Witam.

 

Czy ktoś z Państwa byl na weselu na, którym gral zespol Summer lub Rewers?

 

Zastanawiam sie nad którymś. Proszę o opinie.

Ja byłam na jednym i drugim bawilismy sie swietnie:)



#3 ~sylwia~

~sylwia~
  • Goście

Napisano 15 maj 2014 - 11:31

a wogole co myslicie dj czy orgiestra?



#4 ~Paweł~

~Paweł~
  • Goście

Napisano 17 marzec 2015 - 22:31

Oczywiście , że orkiestra obowiązkowy element wesela jednak muszą dobrze grać ze swojej strony mogę polecić Ci zespół Pretekst z Wysokiego Mazowiecka.Grali u mego kolegi na weselu i bardzo dobrze prowadzili imprezę jak dla mnie super.
Pozdrawiam

#5 ~Basia~

~Basia~
  • Goście

Napisano 14 kwiecień 2015 - 07:53

Ja polecam zdecydowanie wszystkim zespół  HIT z filmu “U Pana Boga za piecem” Goście na naszym weselu bawili się świetnie. W bardzo kulturalny i przyjemny sposób prowadzą całą imprezę - dziadek skwitował :), że już od lat nie był na tak fajnie poprowadzonym weselu. Polecam wszystkim rezerwujcie ten zespół a będziecie zadowoleni jak my:)

 



#6 ~Iza~

~Iza~
  • Goście

Napisano 16 kwiecień 2015 - 19:16

Rewers fajny zespół, grali u mojego brata w tamtym roku, oczepiny fajne, podobało mi się - ale drogo się cenią, a w  takiej kwocie można powybierać jest z czego :)



#7 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 18 kwiecień 2015 - 18:44

Polecam Ci ten Rewers byłam na weselu w tamtym roku w Biesiadzie w Kumiale. Bardzo fajnie grali rożne piosenki, biesiadę z akordeonem też fajnie prowadzili - wszystkim się podobało



#8 ~gość~

~gość~
  • Goście

Napisano 25 grudzień 2015 - 08:43

a wogole co myslicie dj czy orgiestra?

 


a wogole co myslicie dj czy orgiestra?

Oczywiście że zespół .. Jeśli chcesz DJ- bo taniej..to od razu lepiej zaprowadź swoich gości z kościoła do dyskoteki.. Pozdr bez urazy..



#9 celinka3

celinka3

    absolutnie początkujący

  • Użytkownicy
  • 3 postów

Napisano 23 sierpień 2016 - 11:31

Rewers słyszałam,było ok



#10 barbarka159

barbarka159

    absolutnie początkujący

  • Użytkownicy
  • 2 postów

Napisano 22 listopad 2016 - 15:17

hej hej



#11 ~Cirkies~

~Cirkies~
  • Goście

Napisano 08 wrzesień 2017 - 11:43

Jakieś kilka tygodni temu korzystaliśmy z usług Pana Macieja Wilkanowskiego z DJMW. Jeżeli szukacie jakiegoś dobrego dj to polecam właśnie jego.

 



#12 Fedor

Fedor

    absolutnie początkujący

  • Użytkownicy
  • 1 postów

Napisano 06 październik 2017 - 09:16

A no słyszałem, że jest naprawde dobry. Wiele osób go poleca.

____

http://walkkings.pl/



#13 ~Rosska~

~Rosska~
  • Goście

Napisano 09 październik 2017 - 10:02

To ja od siebie dorzucę jeszcze chłopaków z playdjs. Mają bardzo przystępne ceny, więc myślę że może ktoś się zdecyduje. Ja wybrałam DJ Kubę i nie zawiodłam się ;)



#14 ~Feddorek~

~Feddorek~
  • Goście

Napisano 07 luty 2018 - 10:58

To ja od siebie dorzucę jeszcze chłopaków z playdjs. Mają bardzo przystępne ceny, więc myślę że może ktoś się zdecyduje. Ja wybrałam DJ Kubę i nie zawiodłam się ;)

Sprawdziłem i faktycznie to osoby godne polecenia. Dzięki za podrzucenie ich strony, udało nam się dogadać i jesteśmy już po weselu. Dzięki.



#15 Hubercik89

Hubercik89

    początkujący

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 13 postów

Napisano 13 luty 2018 - 11:37

I dj i zespół to dobre rozwiazanie, zalezy od tego przy czym Państwo młodzi będa sie lepiej bawic. W koncu to ich dzień!





Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych