Skocz do zawartości

Zaloguj przez Facebook Rejestracja

Najnowsze tematy

Wyświetl nową zawartość »


17 odpowiedzi w tym temacie

#1 ~użytkownik~

~użytkownik~
  • Goście

Napisano 27 czerwiec 2017 - 15:31

Wszystko dobrze, jak kupisz. Jeśli zadzwonisz do serwisu - odpowiedź to nie podlega gwarancji!



#2 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 28 czerwiec 2017 - 05:42

A pralki to chu....?

#3 ~Grzegorz~

~Grzegorz~
  • Goście

Napisano 17 sierpień 2017 - 16:30

Zgłoszona została do waszego punktu serwisowego sprawa wadliwego sprzętu: Nr:01/083702/2017

z dnia 31-07-2017 .Dostaliśmy telefoniczną propozycję odpłatnej naprawy wadliwego sprzętu(1000zł). Nie ponosimy winy za wasz wadliwy  sprzęt i prosimy o interwencję w tej sprawie do punktu serwisowego.Na inf. nie możemy się dodzwonić.Telewizor był używany w sposób zgodny z przeznaczeniem i od dnia:01-06-2016  zakupu upłyną rok i wystąpiła poważna userka co podważa Waszą markę !!!!!!!!!. 



#4 ~GRZEGORZ~

~GRZEGORZ~
  • Goście

Napisano 18 sierpień 2017 - 08:12

01-06-2016 zakupiliśmy  TV waszej marki  w Mielcu

Salon Neonetu MIELEC przy ul.Niepodległości 11A TV Samsung 32UE32J6300AWXXH

Po roku użytkowania pojawiła się na dole ekranu kropka następnie podłużny pasek .

 

W związku z tym  że telewizor jest na gwarancji oddaliśmy wadliwy sprzęt do reklamacji

Nr. zgłoszenia :01/083702/2017 w dniu 31-07-2017. Reklamacja została przyjęta BO NIE BYŁO ŻADNYCH PODSTAW DO JEJ ODRZUCENIA .

W dniu 15-08-2017 Wasz serwisant telefonicznie zaproponował nam odpłatną naprawę  SUGERUJĄC 1000 ZŁ.!

Jego zdaniem sprzęt jest uszkodzony mechanicznie !!!!!!

Jest to próba...... na co nie wyrażamy zgody.

Czy SAMSUNG EKSPRES SERWIS  wie o takim procederze??????????????

W JAKI SPOSÓB MAM KONTAKTOWAĆ SIĘ  Z EKSPERES SERWIS SKORO INFOLINIA WCIĄŻ JEST ZAJĘTA ????????

Jak Wasza firma bedzie w tej chwili bronić WIARYGODNOŚCI I WŁASNEJ MARKI?

PROSZĘ O PISEMNĄ ODPOWIEDŹ

Jst to moja druga do Was interwencja ,poza licznymi próbami kotaktu telefonicznego!



#5 ~GRZEGORZ~

~GRZEGORZ~
  • Goście

Napisano 18 sierpień 2017 - 08:19

DODAM ŻE TELEWIZOR KOSZTOWAŁ: 1821,49   ZŁ

NA TYLE CZUJEMY SIĘ OSZUKANI + EWENTUALNA PRÓBA NACIĄGNIĘCIA NA KOLEJNY1000 ZŁ.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



#6 ~Artur~

~Artur~
  • Goście

Napisano 22 wrzesień 2017 - 19:52

Samsung to jedna wielka kpina, dwa miesiące temu zakupiłem pralke, dziś wyrwała uszczelkę z poszyciem bebnowym wyleciała jakąś metalowa obręcz a firma Samsung po oględzinach zdjęć stwierdza ze to uszkodzenie mechaniczne. Nosz kur.. horor. Pięknie wszystko opisują a spierd... roboty i błędu nie potrafią wziąść na klatę. Strata kasy nerwów i czasu. Jeżeli kto kolwiek z samsung przeczyta ten kometarz i będzie innego zdania to zapraszam na oględziny chętnie posłucham mundrego w cztery oczy. Pozdrawiam wasz Stracony Klijent.

#7 ~Artur~

~Artur~
  • Goście

Napisano 22 wrzesień 2017 - 19:53

Samsung to jedna wielka kpina, dwa miesiące temu zakupiłem pralke, dziś wyrwała uszczelkę z poszyciem bebnowym wyleciała jakąś metalowa obręcz a firma Samsung po oględzinach zdjęć stwierdza ze to uszkodzenie mechaniczne. Nosz kur.. horor. Pięknie wszystko opisują a spierd... roboty i błędu nie potrafią wziąść na klatę. Strata kasy nerwów i czasu. Jeżeli kto kolwiek z samsung przeczyta ten kometarz i będzie innego zdania to zapraszam na oględziny chętnie posłucham mundrego w cztery oczy. Pozdrawiam wasz Stracony Klijent.

#8 ~Krzysztof~

~Krzysztof~
  • Goście

Napisano 02 listopad 2017 - 22:58

Telefon S8 (3,500 zł) i niby usługa Samsung GUARD - jedna wielka LIPA. Od miesiąca proszę o wymianę telefonu niestety za każdym razem jestem olewany. Telefon ma pół roku i jak się zorientowałem ma wadę dość powszechnie znaną u użytkowników, a mianowicie nie łapie ostrości aparat główny.

ALE gwarancja wymiany sprzętu door to door to tylko reklama a nie usługa!!!



#9 ~Zdzisław~

~Zdzisław~
  • Goście

Napisano 26 styczeń 2018 - 18:59

20 listopada skończyła się gwarancja, a w styczniu telewizor 55" 3D serii 6 zakrzywiony ekran (curved)  cena 4000.- uległ awarii. Po skontaktowaniu się z serwisem SAMSUNGA panowie orzekli że sprzęt będzie naprawiany w ramach gwarancji. Po kilku dniach zjawili się panowie z serwisu i zabrali uszkodzony telewizor. Po następnych kilku dniach dostałem informację telefoniczną że telewizor jest nie do naprawy, następnego dnia przyjechali panowie z serwisu po karton i osprzęt jaki pozostał. Przywieziono dokumenty stwierdzające awarię sprzętu i akceptację na wymianę nienaprawialnego urządzenia. Cała operacja trwała 8 (osiem ) dni. Dzisiaj byłem w sklepie i zamówiłem telewizor oczywiście SAMSUNGA o podobnych parametrach. Jeszcze jestem w szoku że tak sprawnie została załatwiona ta sprawa. pozdrawiam wszystkich pracowników SAMSUNGA.



#10 ~EMIR~

~EMIR~
  • Goście

Napisano 05 kwiecień 2018 - 11:35

Zdecydowanie odradzam zakup samsunga jeśli chodzi o pralki bubel jakich mało CIĄGŁE AWARIE
,jest gwarancja  jedynie na papierze nikt nic nie wie zwlekanie z tygodnia na tydzień zostaje się bez zakupionego sprzętu mimo informacji że sprzęt jest do wymiany.ZA PRLu było zdecydowanie lepiej bo samsung po zakupie ma klienta w ...... PRZECIĄGA TYGODNIAMI

 



#11 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 29 lipiec 2018 - 13:12

zdecydowanie nie polecam lodówko-zamrażarek samsunga to totalne buble a serwisy to wirtualne trele morele i utrata nerwów.jak ktoś ma wątpliwości to mam takowe urządzenie i męczę się po prostu nie mrozi i żaden parametr w dokumencie prawdzie nie odpowiada.a serwis szkoda czasu.



#12 ~Krzysztof~

~Krzysztof~
  • Goście

Napisano 15 sierpień 2018 - 13:34

Zakupiłem do firmy 4 telefony Samsung. Jeden z nich od początku nie działa i uruchomił się w trybie bezpieczeństwa którego nawet panowie z salonu nie potrafili zmienić. Odesłałem do serwisu. Po trzech tygodniach odesłano mi go z powrotem z adnotacją, że jest to wada mechaniczna i nie podlega gwarancji. Zaproponowano mi naprawę odpłatną. Zrezygnowałem. Powalczę dalej. Ostatecznie do rzecznika. 



#13 ~Andrzej~

~Andrzej~
  • Goście

Napisano 12 październik 2018 - 17:48

Czy to prawda ,że na telewizorach Samsung nie można odbierać telewizji Vectra online ?



#14 ~Marcin~

~Marcin~
  • Goście

Napisano 18 listopad 2018 - 08:49

Samsung pralka ecobubble to najgorsza i najdroższa pralka jaką w życiu miałem. Sprzęt za 2500zł. Pracuje jak stary energertczny transformator poziom hałasu tak duży że pietro niżej nie idzie oglądać TV. Dodam że pralka ma dwa miesiące. Ze strony Serwisu brak jakiejkolwiek pomocy twierdza że te pralki tak właśnie pracują. Odradzam zakup lub doradzam posłuchanie jak pralka pracuje u jakiegoś biedaka który ja kupił.

#15 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 05 grudzień 2018 - 15:20

potwierdzam, że lodówko-zamrażalka firmy samsung, to marka przez małe s, mam problem z szumem urządzenia, ale w sklepie nikt nie potrafił podać mi namiaru na dział reklamacji, wzią                     c pieniądze i temat się kończy, a pan na infolini kazał mi urządzenie przechylać do przodu i do tyłu ze skutkiem do niczego nie prowadzącym.



#16 ~Jorge83~

~Jorge83~
  • Goście

Napisano 30 grudzień 2018 - 23:47

Samsung pralka ecobubble to najgorsza i najdroższa pralka jaką w życiu miałem. Sprzęt za 2500zł. Pracuje jak stary energertczny transformator poziom hałasu tak duży że pietro niżej nie idzie oglądać TV. Dodam że pralka ma dwa miesiące. Ze strony Serwisu brak jakiejkolwiek pomocy twierdza że te pralki tak właśnie pracują. Odradzam zakup lub doradzam posłuchanie jak pralka pracuje u jakiegoś biedaka który ja kupił.



#17 ~Jorge83~

~Jorge83~
  • Goście

Napisano 30 grudzień 2018 - 23:49

Samsung pralka ecobubble to najgorsza i najdroższa pralka jaką w życiu miałem. Sprzęt za 2500zł. Pracuje jak stary energertczny transformator poziom hałasu tak duży że pietro niżej nie idzie oglądać TV. Dodam że pralka ma dwa miesiące. Ze strony Serwisu brak jakiejkolwiek pomocy twierdza że te pralki tak właśnie pracują. Odradzam zakup lub doradzam posłuchanie jak pralka pracuje u jakiegoś biedaka który ja kupił.


Witam mam to samo a w dodatku coś dziwnego się z nią dzieje podczas wirowania bęben fruwa jak głupi pralka zrzuca z siebie wszystko a serwis to stwierdza że tak ma być

#18 ~Jorge83~

~Jorge83~
  • Goście

Napisano 30 grudzień 2018 - 23:54

20 listopada skończyła się gwarancja, a w styczniu telewizor 55" 3D serii 6 zakrzywiony ekran (curved) cena 4000.- uległ awarii. Po skontaktowaniu się z serwisem SAMSUNGA panowie orzekli że sprzęt będzie naprawiany w ramach gwarancji. Po kilku dniach zjawili się panowie z serwisu i zabrali uszkodzony telewizor. Po następnych kilku dniach dostałem informację telefoniczną że telewizor jest nie do naprawy, następnego dnia przyjechali panowie z serwisu po karton i osprzęt jaki pozostał. Przywieziono dokumenty stwierdzające awarię sprzętu i akceptację na wymianę nienaprawialnego urządzenia. Cała operacja trwała 8 (osiem ) dni. Dzisiaj byłem w sklepie i zamówiłem telewizor oczywiście SAMSUNGA o podobnych parametrach. Jeszcze jestem w szoku że tak sprawnie została załatwiona ta sprawa. pozdrawiam wszystkich pracowników SAMSUNGA.

Witam jak to możliwe że po okresie gwarancji uznali z Samsunga że w ramach gwarancji wymienia sprzęt ??!!



Dodaj odpowiedź



  



Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: pralka

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych