Skocz do zawartości

Zaloguj przez Facebook Rejestracja

Najnowsze tematy

Wyświetl nową zawartość »


25 odpowiedzi w tym temacie

#1 ~Heniek~

~Heniek~
  • Goście

Napisano 07 październik 2018 - 05:14

I ja tam bylem wino i miód piłem...

#2 ~szmiersz~

~szmiersz~
  • Goście

Napisano 07 październik 2018 - 08:11

MARTYNIUUUK przechrzsil sie 



#3 ~189~

~189~
  • Goście

Napisano 07 październik 2018 - 08:39

Żenada. Nie Martyniuki, nie wesele, ale "redachtory" Porannego, słownictwo, styl i opis wydarzenia.



#4 ~Jan~

~Jan~
  • Goście

Napisano 07 październik 2018 - 09:41

18lat vs 28 lat... No nic, a nic na kasę nie poleciała!

#5 ~szort drugi~

~szort drugi~
  • Goście

Napisano 07 październik 2018 - 10:29

Boję się dziś otworzyć lodówkę bo nóż wyleci tam jakiś martynek ?



#6 ~jj~

~jj~
  • Goście

Napisano 07 październik 2018 - 10:41

To ten Danielek, który szarpał się z policjantką? 



#7 YORGOT

YORGOT

    VIP

  • Użytkownicy
  • 531 postów

Napisano 07 październik 2018 - 11:10

No i mamy wydarzenie stulecia w Białymstoku! Jakiś facet o nazwisku znanego tatusia się ożenił. A kim ten młodożeniec jest, że zasłużył sobie na specjalną relację ze ślubu w podlaskiej prasie?



#8 Agent47

Agent47

    zły

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 317 postów

Napisano 07 październik 2018 - 11:12

Kogo te wieśniaki .ie martyniuki obchodzą? Chyba tylko takich samych wieśniaków co słuchają tej pożal się "boże" "muzyki" z pola.



#9 ~LoL~

~LoL~
  • Goście

Napisano 07 październik 2018 - 11:14

No cóż,świetny wybór panny młodej xD mężczyzna często zatrzymywany za posiadanie marihuany,wiele awantur pod ich wpływem, dziewczyna wielokrotnie ponoć uderzana przez swego nowego męża...wesoło się zapowiada :P

#10 ~babcia~

~babcia~
  • Goście

Napisano 07 październik 2018 - 11:22

Jak na takie wydarzenie i taka kase  o ile prawda  to  wpadek bylo bez liku.....chyba ze ta kasa przycmila wszystko, bo wlosy panny mlodej rozwichrzone  ,zreszta i matka nie byla uczesana ,moze  na fryzjera zabraklo czy cus... welon upiety  jakos tak dziwnie ze,wydaje sie  jak szmatka. poza tym  ze sukienka  ladna  to nic wiecej,, swiadkowie zle siedza ,jakby doczepieni byli, suknie za ciasne i na obcisle,, przed oltarzem panna mloda rozglada sie za czyms a moze za kims, rodzice mlodego chyba zapomnieli gdzie sa i przytulanki na slubie syna to zenada a nie milosc... zreszta ,,,niech se zyja ale zdaje sie ze to tymczasem



#11 ~olo~

~olo~
  • Goście

Napisano 07 październik 2018 - 11:42

Moze człowiek potrafi wyjść z wioski, lecz wioska z człowieka nigdy. News dnia.



#12 ~Anna~

~Anna~
  • Goście

Napisano 07 październik 2018 - 11:44

Panie Anatolu Chomicz, zdjęcia proszę zamieszcza w relacji według kolejności zdarzeń, a nie wymieszane.



#13 ~Aktorski~

~Aktorski~
  • Goście

Napisano 07 październik 2018 - 11:45

A muzyczka hejta, hejta-pokaźcie Źenada w akcji. Źenada.Lans dla opóźnionych?

#14 ~kilowat~

~kilowat~
  • Goście

Napisano 07 październik 2018 - 17:17

Żółte kafle, cyce na wierzchu...ja prdl...



#15 ~Zniesmaczony~

~Zniesmaczony~
  • Goście

Napisano 07 październik 2018 - 22:03

Troche bez wstydu tak do Kościoła na swoj własny slub sie ubrac i piersi wyeksponować. Brzydko. 



#16 ~Sąsiad zza lasu~

~Sąsiad zza lasu~
  • Goście

Napisano 08 październik 2018 - 00:42

Max za 2 lata będziemy czytać o ich rozwodzie-z wielką wrzawą i kłótniami-zakład?



#17 ~Marian~

~Marian~
  • Goście

Napisano 08 październik 2018 - 06:50

Widzę ,że nawet Pan ZYGI z Youtuba był...

#18 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 08 październik 2018 - 07:45

A kogo to w bialymstoku interesuje?

Identycznie bylo ze slubem malego truskawy...

Mieszkancow zycie zenka nie obchodzi bo ma prawo do prywatnosci.



#19 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 08 październik 2018 - 07:52

Jaki region, taka wiadomość dnia...



#20 ~antoni~

~antoni~
  • Goście

Napisano 08 październik 2018 - 08:36

19 letnia siksa niech książki lepiej rozkłada zamiast nógi przed zenkiem juniorem... rozwód nieunikniony





Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych