Skocz do zawartości

Zaloguj przez Facebook Rejestracja

Najnowsze tematy

Wyświetl nową zawartość »

Praca w cukiernia u Lecha. Opinie?

9 odpowiedzi w tym temacie

#1 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 01 grudzień 2019 - 12:57

Co myślicie o cukierni u Lecha jeżeli chodzi o prace?

Dobra atmosfera? Jak się tam pracuję jako cukiernik/ pomoc cukiernika?

Z góry dziękuję za odpowiedzi. 

#2 ~grubiutka~

~grubiutka~
  • Goście

Napisano 01 grudzień 2019 - 13:36

Jako sporadyczna klientka cukierni, zwracam szczególną uwagę na schludny wygląd pań, które kroją, ważą i pakują ciasta. Omijam cukiernie, w których pracują panie mające długie paznokcie, na palcach ogrom biżuterii, niezwiązane włosy, brudne fartuchy! To są uwagi skierowane do właścicieli cukierni, którzy zatrudniają panie!

#3 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 01 grudzień 2019 - 14:30

Już niedługo święta i zjedzie się sporo gości zagranicy, mam nadzieje że w cukierni będą świeże ciasta i dobra kawa, sam mam ochotę odwiedzić i spróbować wyrobów.

#4 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 02 grudzień 2019 - 05:05

Co myślicie o cukierni u Lecha jeżeli chodzi o prace?

Dobra atmosfera? Jak się tam pracuję jako cukiernik/ pomoc cukiernika?

Z góry dziękuję za odpowiedzi. 

NIe POLECAM

#5 ~Gosc~

~Gosc~
  • Goście

Napisano 02 grudzień 2019 - 07:11

Już niedługo święta i zjedzie się sporo gości zagranicy, mam nadzieje że w cukierni będą świeże ciasta i dobra kawa, sam mam ochotę odwiedzić i spróbować wyrobów.

Siedzi się tam jak na wystawie - może jakieś firaneczki w oknach .? Po co wszyscy maja z ulicy oglądać - kto i z kim .?

#6 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 02 grudzień 2019 - 17:06

Ciastka i kawa są drogie i jeśli kogoś stać to może się poczuć jak VIP przy tych oknach.

#7 ~gosc~

~gosc~
  • Goście

Napisano 03 grudzień 2019 - 21:28

Ciastka i kawa są drogie i jeśli kogoś stać to może się poczuć jak VIP przy tych oknach.