Skocz do zawartości

Zaloguj przez Facebook Rejestracja

Najnowsze tematy

Wyświetl nową zawartość »

Pomoc w karierze

praca pomoc kariera studia szkolenia

6 odpowiedzi w tym temacie

#1 ~Kamil~

~Kamil~
  • Goście

Napisano 20 sierpień 2014 - 14:43

Witam,

Mam 23 lata i jestem po studiach licencjackich o kierunku Bezpieczeństwo Narodowe.

Czy ktokolwiek mógłby pomóc mi dobrać odpowiednie szkolenia bądź kolejny kierunek studiów, który w przyszłości mógłby być opłacalny lub czy ktoś wie gdzie z takim zapytaniem najlepiej się zgłosić?

#2 ~sraka~

~sraka~
  • Goście

Napisano 20 sierpień 2014 - 16:31

chłopie czmychaj czym prędzej na zmywak do U.K. tu w najlepszym przypadku jak ci się poszczęści to 1300 na rękę z niepewnym jutrem

#3 motivateo

motivateo

absolutnie początkujący

• Użytkownicy
  • 3 postów

Napisano 22 sierpień 2014 - 11:04

Najlepiej jak byś zaczął gdzieś pracować żeby zdobywać doświadczenie, które potem sobie wpiszesz w CV, wchodź na serwisy, znajdź coś co jest mniej więcej związane z kierunkiem, który ukończyłeś, czyli Bezpieczeństwo Narodowe i zacznij pracować. Po co komu pracownik po kilku kierunkach, który nie ma żadnego doświadczenia... Gdziekolwiek nie spojrzysz wszędzie jest wymagane "doświadczenie" - minimu 2,3 miesiące, 2,3 lata... także DO PRACY!!

#4 ~praca po studiach~

~praca po studiach~
  • Goście

Napisano 22 sierpień 2014 - 16:05

Wojna z rosja wisi w powietrzu po twoim kierunku powinno byc dużo roboty

#5 ~Kamil~

~Kamil~
  • Goście

Napisano 23 sierpień 2014 - 13:33

Przepraszam, że zapomniałem dopisać. Pracuje cały czas. Od 4 lat pracuje jako sprzedawca w sklepie sportowym. tylko to nie jest szczyt moich marzeń, a nawet pagórek... :)  chciałbym wkońcu pójść dalej... i tu zaczęły się schody.. stąd mój post..