Skocz do zawartości

Zaloguj przez Facebook Rejestracja

Najnowsze tematy

Wyświetl nową zawartość »


38 odpowiedzi w tym temacie

#21 ~ADAM~

~ADAM~
  • Goście

Napisano 12 styczeń 2015 - 12:24

76 procent ankietowanych w sondażu powyżej chce pasa startowego dla awionetek w krywlanach ?! .Jest to pas przeznaczony dla biznesmenów ,nie dla zwykłych ludzi .Tam nie może powstać lotnisko  bo niema tam miejsca.ROZUMIECIE.



#22 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 12 styczeń 2015 - 12:37

Jak nie moze?!

Dla chcacego nic trudnego bo przeciez to nie bedzie heathrow czy JFK   :)

2 rejsy dziennie do stolic europejskich typu londyn czy bruksela zawsze beda pelne.



#23 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 12 styczeń 2015 - 12:39

W rzeszowie na jesionce kolega najwyrazniej nie byl i nie widzial mikro hali lotniska :)

A jednak sie da.



#24 ~Asia~

~Asia~
  • Goście

Napisano 12 styczeń 2015 - 12:51

Świetnie! To moze teraz kupmy sobie samoloty?



#25 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 12 styczeń 2015 - 12:58

Port regionalny jest potrzebny od 15 lat. Krywlany maja sens z normalnym pasem startowym. Kiesys byl taki projekt, jezeli nie to sprzedac ziemie a kase wydac na budowe portu w topolanach. Projekt jest ziemia tez. Nie marnujcie tych 50 mln

#26 ~Bobrzyk~

~Bobrzyk~
  • Goście

Napisano 12 styczeń 2015 - 19:35

Kurde, chcę latać z Białegostoku do innych krajów np. do UK a nie tłuc się 3 godziny do Warszawy a dopiero stamtąd w świat. I wcale nie jest prawdą, że samoloty to hałas. Mieszkałem niedaleko lotniska to wiem. Bardziej dawał we znaki hałas uliczny ale do tego też się przyzwyczaiłem. Więc zamiast odwalać fuszerkę to droga władzo zróbcie nam lotnisko z prawdziwego zdarzenia a nie jakąś popierdółkę.

#27 z_okolicy

z_okolicy

    aktywny

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPip
  • 193 postów

Napisano 13 styczeń 2015 - 08:43

Do listy samolotów wożących do 50 pasażerów mogących operować na przyszłym pasie startowym na Krywlanach uroczyście dołączam Saab 340.

 

Niestety w pewnych warunkach samolot ten wymaga ponad 1350 m na rozbieg, więc jednak nie do końca...



#28 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 13 styczeń 2015 - 09:42

Z choinki sie urwales ze bedzie tam ruch pasazerski...

Runway buduja na potrzeby sitwy!



#29 ~PolskaMistrzemPolski~

~PolskaMistrzemPolski~
  • Goście

Napisano 13 styczeń 2015 - 14:16

Największe miasto w regionie i żeby polecieć  muszę jechać do Warszawy. To jakaś kpina. 



#30 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 13 styczeń 2015 - 14:25

Społeczeństwo nie powinno godzić się na pas dla lokalnej sitwy, bo przez pas normalnego lotnisko nie powstanie już nigdy - zawsze będzie usprawiedliwienie dla nieudolnej władzy: "A przecież jest pas!"



#31 Ritz

Ritz

    VIP

  • Użytkownicy
  • 742 postów

Napisano 13 styczeń 2015 - 14:45

Jak nie moze?!

Dla chcacego nic trudnego bo przeciez to nie bedzie heathrow czy JFK   :)

2 rejsy dziennie do stolic europejskich typu londyn czy bruksela zawsze beda pelne.

A kto zaplaci za utrzymanie infrastruktury lotniska?Pekaes z Moniek nie dowiezie Cie pod kokpit pilotow.

 

Bardzo dobrze,ze nie ma lotniska w sasiedztwie Bialegostoku.A to co ma powstac to zwykla po.ka.Dobrze hukną na stadionie przy Slonecznej to awionetki tam poprzewraca na bok.



#32 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 13 styczeń 2015 - 18:04

 

oczywiscie!! - masz racje - jak budować - to normalny port lotniczy, aby mogly korzystac z niego linie takie jak np. LOT, RYANAIR lub WIZZ - a mały pas?? komu to potrzebne?? - Strzałkowskiemu?? Kuleszy?? Truskolaskiemu?? -  wszyscy mieszkańcy zapłacić mają za ich fanaberie?? - skandal w biały dzień - nikt nie zrobił porządnej analizy ekonomicznej ani planu - wydać pieniądze to każdy głupi potrafi - mam nadzieję że PIS - radni zablokują ten kolejny przekręt - miłego dnia życze 

 

Nieprawda. Samoloty do 50 osob znakomicie zalatwia sprawe na poczatek. Pozniej mozna bedzie pas startowy powiekszyc, jesli zajdzie potrzeba. Bialystok nie ma miliona mieszkancow, wiec mniejszy pas startowy na poczatek wystarczy. Nie trzeba byc naiwnym. Kazde rozwijajace sie lotnisko powieksza swoje tereny. Dajcie chociaz zaczac z czyms. Inaczej dalej bedziecie latac dwuplatowcami. Samolotem takim dolecisz dolecisz spokojnie do Londynu, Frankfurtu  itp. Dajcie szanse dla rozwoju miasta. 



#33 ~Viking~

~Viking~
  • Goście

Napisano 13 styczeń 2015 - 18:44

76 procent ankietowanych w sondażu powyżej chce pasa startowego dla awionetek w krywlanach ?! .Jest to pas przeznaczony dla biznesmenów ,nie dla zwykłych ludzi .Tam nie może powstać lotnisko  bo niema tam miejsca.ROZUMIECIE.

 

Popatrz na link w mojej poprzedniej odpowiedzi. Dziwi mnie, ze "specjalisci" od lotnisk wypowiadaja sie na temat pasa startowego, a w zyciu nie widzieli samolotu z bliska. Poza tym, Krywlany mozna powiekszyc, ale trzeba kilka tych drzew wyciac i zasadzic 3 razy tyle w innym miejscu, aby wynagrodzic przyrodzie i problem z glowy. Niestety wiesniaki ze sloma w butach opieraja sie budowie tego, od czego mozna cos zaczac. Walka o lotnisko jest duzo dluzsza niz wielu tu jest na swiecie. Jeszcze pod koniec lat szesdziesiatych byla mowa o ewentualnej budowie. Wiec dla dobra miasta i jej mieszkancow, albo nie wypowiadaj sie jak nie masz pojecia, albo wyciagnij slome z butow.



#34 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 14 styczeń 2015 - 07:45

Lotnisko mozna zrobic szybko i sprawnie tylko ze hamulcowym sa  lepkie rece z samorzadu podlaskiego.

Korupcja jest najwiekszym zagrozeniem tego projektu!!!!

Nie od dzis wiadomo ze PO i PSL czy sitwa truskolaska to ludzie nie majacy czystych rak jesli chodzi o wielkie projekty…..

 



#35 ~Pawel~

~Pawel~
  • Goście

Napisano 14 styczeń 2015 - 18:38

Budujacie dwa lotniska w Warszawie a nie mozecie zrobic lotniska miedzynarodowego w Bialymstoku, ludzie z podlasia w tym ja musze zapie...lac ponad 200 km do Bialegostoku z warszawy traca ponad 2 godziny lub czakajac na smieszne autobusiki i tluc sie 3.5 h , ile mozna myslec ludzie troche  postepow. Po co ten modlin jak jest chopin. Mysle ze jeszcze jedne w okolicach warszawy trzeba wybodowac... Zalosne to jest. Pozdrawiam i czekam kolejne 20 lat moze 40 na lotnisko w Bialymstoku. 



#36 ~STARY~

~STARY~
  • Goście

Napisano 15 styczeń 2015 - 23:17

proszę wejść na wyszukiwarkę i wpisac             długości pasów startowych w Polsce .

Nie znalazłem lotniska z pasem startowym betonowym, asfaltobetonowym czy podobnymi  na którym lądują samoloty pasażerskie- krótszym niż 2300-2500 metrów. 

pas startowy o długaści tak około 1300 metrów mają TYLKO lotniska sportowe, lotniska dla awionetek. 

Uważam iz może władza sie dogada miasto 1350 m  a wojewoda dołoży drugie tyle czy choć z 999 metrów .

Zaznaczam nie znam się na lotnictwie , ale wątpię by ktoś wydał zgode na lądowanie samolotu wymagającego pasa jak tu pisali 1200 metrów /saab chyba/ na pasie o długości 1350 metrów, bo przecież w razie jakiejś awarii  w trakcie startu samolot nie ma gdzie ....... się zatrzymać.

WNIOSEK , 1350 m to lotnisko dla awionetek i tyle.

o ile pamiętam to gdzieś tam pilot 737 wylądowal  na pasie ok 1200-1300 metrów , a  chyba bombowce lecące bombardować Tokio wystartowały z lotniskowca a tam to nawet tych 350 m nie było . 

a może kupic jakiś HAMERYKAŃSKI lotniskowiec /wycofany z plywania i postawic na Krywlanach, 

na górze bylo lotnisko , a na dole .....nawet kościół JP2 !

 



#37 ~Viking~

~Viking~
  • Goście

Napisano 15 styczeń 2015 - 23:35

proszę wejść na wyszukiwarkę i wpisac             długości pasów startowych w Polsce .

Nie znalazłem lotniska z pasem startowym betonowym, asfaltobetonowym czy podobnymi  na którym lądują samoloty pasażerskie- krótszym niż 2300-2500 metrów. 

pas startowy o długaści tak około 1300 metrów mają TYLKO lotniska sportowe, lotniska dla awionetek. 

Uważam iz może władza sie dogada miasto 1350 m  a wojewoda dołoży drugie tyle czy choć z 999 metrów .

Zaznaczam nie znam się na lotnictwie , ale wątpię by ktoś wydał zgode na lądowanie samolotu wymagającego pasa jak tu pisali 1200 metrów /saab chyba/ na pasie o długości 1350 metrów, bo przecież w razie jakiejś awarii  w trakcie startu samolot nie ma gdzie ....... się zatrzymać.

WNIOSEK , 1350 m to lotnisko dla awionetek i tyle.

o ile pamiętam to gdzieś tam pilot 737 wylądowal  na pasie ok 1200-1300 metrów , a  chyba bombowce lecące bombardować Tokio wystartowały z lotniskowca a tam to nawet tych 350 m nie było . 

a może kupic jakiś HAMERYKAŃSKI lotniskowiec /wycofany z plywania i postawic na Krywlanach, 

na górze bylo lotnisko , a na dole .....nawet kościół JP2 !

 

Mam nadzieje, ze tym razem nie wykasuja tego co pisze.  Popatrzcie sobie na lotnisko w Gibraltarze. 1300 metrow i nawet dosc spore samoloty z niego korzystaja.



#38 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 16 styczeń 2015 - 07:52

Na gibraltarze idzie droga przez lotnisko ktora sie zamyka jak laduje samolot.

To rozwiazanie funkcjonuje rowniez na northolt w londynie i jest popularne w krajach anglosaskich.

Pas powinien  miec minimalnie 1850m ale trzeba budowac 2500m.

Tereny wykupione sa wiec niema problemu z dlugoscia.



#39 ~STARY~

~STARY~
  • Goście

Napisano 16 styczeń 2015 - 15:55

Mam nadzieje, ze tym razem nie wykasuja tego co pisze.  Popatrzcie sobie na lotnisko w Gibraltarze. 1300 metrow i nawet dosc spore samoloty z niego korzystaja.

Pas startowy na lotnisku w Gibraltarze ma wiecej o 500 m niż napisałeś , ma wg tego co np jest w opisie najbardziej niebezpieczne lotniska ........

otóz ma.1800

 a te 500 m to jednak jest różnica .

Jak napisałem nie  znam sie na lotniskach , ale przeglądając długości pasa startowego w Polsce i troche poza to watpie w dopuszczenie i starty nawet samolotów ok 50 miejscowych na pasie o długości 1350 m.

Na takim pasie to może i  awaryjnie wyladowac A 380 , ale raczej ze startem będzie potem problem.

to że lotnisko będzie przeciete droga/jak to w Gibraltarze/ czy nie to inna sprawa ale caly pas startowy musi mieć raczej ponad  2000 metrów .





Dodaj odpowiedź



  



Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: korupcja, nepotyzm, kumoterstwo, prywata, truskolaski, lotnisko, pieniadze unijne

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych