Skocz do zawartości

Zaloguj przez Facebook Rejestracja

Najnowsze tematy

Wyświetl nową zawartość »


164 odpowiedzi w tym temacie

#161 ~bol~

~bol~
  • Goście

Napisano 12 lipiec 2019 - 19:35

A w Bialymstoku beton, beton beton i betonowy tadzio., ktory nam ten beton zafundowal. A teraz jezdzi po instrukcje do dulkiewicz jakby tu Polske podzielic na dzielnice.

"Słuchaj baby, ale rób odwrotnie, to wyjdziesz na swoje" -  z madrosci Narodu Polskiego.



#162 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 13 lipiec 2019 - 16:58

Naprzeciw Carefoura i Policji trawnik to jakas masakra. Przeciez to nie jest kwietna laka. Moze miasto w koncu skosi te badyle. Juz pomijam ze tzw "kwietne łaki" w Bialymstoku to lipa jakas. Wy chybe nie widzieliscie kwietnych lak.  Badyle, badyle i jeszcze raz badyle. Oszczedzali na nasionach i czesc tych lak to absolutna lipa (vide ul. Popieluszki przy  Wroclawskiej). Truskawa  sie nie popisal. No, burak. A zreszta, czego wymagac od chlopiny, on jest ze wsi. Bialostocczanie chca lak z prawdziwego zdarzenia a nie jakies lipne kwiatki, co 0,5 m to kwiatek.



#163 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 16 lipiec 2019 - 21:01

Wlodarzom tak spodobala sie nazwa"kwietna łaka", ze juz zwyklych trawnikow w miescie nie kosza - Popieluszki, Wroclawska, JPII, Pogodna i wiele innych. Oni mysla ze ludzie sa glupi i nie odroznia "kwietnych lak" od zwyklego niedbalstwa i zaniechania. W taki sposob, wlodarze, nie robi sie oszczednosci.



#164 ~kleo~

~kleo~
  • Goście

Napisano 17 lipiec 2019 - 18:20

Ale jesteście upierdliwi.
Dzwonie do pszczelarza z zsokólki. od którego od 20 lat biorę miód. " w tym roku będzie połowa. Pszczoły wyroiły sie i masowo przeniosly do Białegostoku".Na kwietne łąki"
Podobno z uli na dachach bloków - tam gdzie miasto ustawiło ule- wylewa sie miód. Niedługo pojawi się w rynnach. Dzbanek i zapasy gotowe.

#165 ~klaudia~

~klaudia~
  • Goście

Napisano dziś, 05:15

Naprzeciw Carefoura i Policji trawnik to jakas masakra. Przeciez to nie jest kwietna laka. Moze miasto w koncu skosi te badyle. Juz pomijam ze tzw "kwietne łaki" w Bialymstoku to lipa jakas. Wy chybe nie widzieliscie kwietnych lak.  Badyle, badyle i jeszcze raz badyle. Oszczedzali na nasionach i czesc tych lak to absolutna lipa (vide ul. Popieluszki przy  Wroclawskiej). Truskawa  sie nie popisal. No, burak. A zreszta, czego wymagac od chlopiny, on jest ze wsi. Bialostocczanie chca lak z prawdziwego zdarzenia a nie jakies lipne kwiatki, co 0,5 m to kwiatek.

Co za bzdura! Akurat łąka Popiełuszki?Wrocławska jest bardzo ładna. Jak również ta przy Zwycięstwa w pobliżu tzw. ronda. Wczoraj akurat przejeżdżałam tamtędy,





Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych