Skocz do zawartości

Zaloguj przez Facebook Rejestracja

Najnowsze tematy

Wyświetl nową zawartość »


30 odpowiedzi w tym temacie

#1 ~uważny~

~uważny~
  • Goście

Napisano 02 wrzesień 2015 - 06:21

Jedyne co należy zlikwidować to BKM w Urzędzie Miejskim. Jest tam zatrudnionych aż 84 urzędników, którzy zarządzają komunikacją. Każda ze spółek ma tylko 12-15 pracowników administracyjnych... a zarządza nimi aż 84 urzędników. Po co? Po co ten twór w postaci BKM? Od wymyślania centrów przesiadkowych i skracania lini które od lat sprawdzały się w mieście?



#2 ~dość.ignorowania.pasażera~

~dość.ignorowania.pasażera~
  • Goście

Napisano 02 wrzesień 2015 - 06:49

Świetna inicjatywa!

 

  1. Zbigniew Nikitorowicz "Skoro spółki między sobą konkurują to starają się obniżać koszty i poprawiać wydajność pracy" - albo jest skrajnie niekompetentny, albo zwyczajnie łże - nie ma mowy o konkurencji, jeśli komunikacja realizowana przez wszystkie trzy spółki jest koordynowana i wykonywana na zlecenie Zarządu Dróg i Transportu Urzędu Miejskiego w Białymstoku.
  2. Trzy spółki istnieją i są sztucznie utrzymywane przy życiu (o tym dalej) tylko po to, by stworzyć pozory konkurencji, celem eliminacji konkurencji zewnętrznej ze strony potencjalnie zainteresowanych wykonywaniem przewozów miejskich firm prywatnych zgodnie z art. 22a, ust. 1, pkt. 2, lit. a. ustawy o transporcie drogowym (j. Dz. U. z 2013 roku, poz. 1414).
  3. Zgodnie z zasadami wolnego rynku takie relikty ustroju minionego jak KZK w ogóle nie powinny istnieć. Poza kilkoma zabytkowymi Jelczami KZK nie ma nawet własnego taboru, a wszystkie pojazdy którymi wykonuje przewozy dzierżawi od miasta. Pomijając nawet fakt, że kierowcy tej spółki nie przestrzegają rozkładów jazdy (bo oni przecież wiedzą wszystko lepiej), notorycznie wymuszają pierwszeństwo na prawoskrętach (strzałka zezwala na warunkowy skręt) i są zwyczajnie chamscy w stosunku do pasażerów.

 



#3 ~Ela~

~Ela~
  • Goście

Napisano 02 wrzesień 2015 - 07:04

To gdzie Truskolaskie traz powklada ludzi z Kłamitetu moze tak do spolki stadion miejski albo stworzy jakąś nową?

#4 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 02 wrzesień 2015 - 07:07

A gdzie Tadzio zatrudni swoich kolegów jak zlikwiduje 2 z 3 spółek?

#5 gienek

gienek

    absolutnie początkujący

  • Użytkownicy
  • 2 postów

Napisano 02 wrzesień 2015 - 08:01

I koledzy Tadzia na bezrobocie??? Ojj jak mi szkoda chłopaków tyle sie nakłalamli, powpłacali po 10 000 na kampanie potem dostali 20 000 premii a tu teraz likwidacja Tadziu działaj nie poddawaj sie nie daj zrobic krzywdy kolegom!!!



#6 ~KoZak~

~KoZak~
  • Goście

Napisano 02 wrzesień 2015 - 08:11

Kiedyś było jedno MPK i wszyscy byli zadowoleni. Jaka jest konkurencja między  trzema firmami? Ceny biletów te same. Pasażerowie ci sami. A może taka , że w jednym autobusie śmierdzi i jest brudno a w drugim już nie, w jednym działa klimatyzacja a w drugim  nie ?  Co do pana Nikitorowicza - Panu już dziękujemy. To m.in. dzięki Panu było klikanie! Plac przy Składowej pomieści cały tabor. I na miejscu jest obsługa techniczna i stacja paliw. Po co budować następna zajezdnię? Nie lepiej za te pieniadze zakupić kolejne autobusy z silnikiem elektrycznym? Macie DBAĆ o pasażerów i nie zapominać, że nie każdy ma własny samochód. I jeszcze mam pytanie: kiedy we wszystkich autobusach pojawią się naklejki "zakaz rozmów przez  telefon komórkowy"?



#7 ~zenek~

~zenek~
  • Goście

Napisano 02 wrzesień 2015 - 08:17

NIENAWIDZE ŁGANIA i obłudy.

Nikitorowicz a jaka jest konkurencja pomiedzy tymi spółkami.

Wszystkim włada zarzad komunikacji , 

Czy np spółka 1 z tych trzech może obnizyc ceny biletów o 10 %, czy moze np dac ulge na przejazd psa ?

Spólki to zwykła fikcja dla utrzymania zarządu.

Ceny ustala jedna NACZELNA firma i to ;\

po pierwsze nalezy w niej szukac oszczędności,zmniejszyc zatrudnienie nawet o połowę.

W tych firmach jak w wojsku SZTAB jest za duzy , a 3 te społki poza kierowcami i małą grupa kierujaca nimi  jest OK.

To nic innego jak 3 zaklady  pracujace z mała grupa kierującą nimi.

Po licho jak podaje ktos te ponad 80 osob w we władzach komunikacji miejskiej. 



#8 ~Obywatel~

~Obywatel~
  • Goście

Napisano 02 wrzesień 2015 - 08:30

No to szykować się prezesiki i innej maści nieroby na zieloną trawkę...

Albo robić prawo jazdy D i za fajerę. Zobaczycie jaki fajny to zawód. 

Mieliście w pogardzie kierowców i innych szarych roboli. Teraz już macie sraczkę, no bo gdzie zatrudnią tylu "świetnych fachowców"???

 

Nareszcie ludzie pokażą, ze mają realny wpływ na wydawanie publicznych pieniędzy.

Brawo panie Gromko!!!

Jeszcze tylko zrobić porządek z BKM i Ynteligentnym Systemem "Zarządzania" Ruchem...



#9 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 02 wrzesień 2015 - 08:43

No to szykować się prezesiki i innej maści nieroby na zieloną trawkę...

Albo robić prawo jazdy D i za fajerę. Zobaczycie jaki fajny to zawód. 

Mieliście w pogardzie kierowców i innych szarych roboli. Teraz już macie sraczkę, no bo gdzie zatrudnią tylu "świetnych fachowców"???

 

Nareszcie ludzie pokażą, ze mają realny wpływ na wydawanie publicznych pieniędzy.

Brawo panie Gromko!!!

Jeszcze tylko zrobić porządek z BKM i Ynteligentnym Systemem "Zarządzania" Ruchem...

Popieram

I bardzo dobrze trzeba wreszcie zrobić z tym porządek !!

Pieniądze przeznaczyć na budowę dróg osiedlowych i kanalizacji i wodociągu



#10 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 02 wrzesień 2015 - 08:54

Kiedyś było jedno MPK i wszyscy byli zadowoleni. Jaka jest konkurencja między trzema firmami? Ceny biletów te same. Pasażerowie ci sami. A może taka , że w jednym autobusie śmierdzi i jest brudno a w drugim już nie, w jednym działa klimatyzacja a w drugim nie ? Co do pana Nikitorowicza - Panu już dziękujemy. To m.in. dzięki Panu było klikanie! Plac przy Składowej pomieści cały tabor. I na miejscu jest obsługa techniczna i stacja paliw. Po co budować następna zajezdnię? Nie lepiej za te pieniadze zakupić kolejne autobusy z silnikiem elektrycznym? Macie DBAĆ o pasażerów i nie zapominać, że nie każdy ma własny samochód. I jeszcze mam pytanie: kiedy we wszystkich autobusach pojawią się naklejki "zakaz rozmów przez telefon komórkowy"?


Widać jesteś młody to nie pamiętasz dlaczego powstały 3 spółki. Nieuctwo i głupota niczego nie tłumaczy młody narybku PiSu

#11 ~GallAnonim~

~GallAnonim~
  • Goście

Napisano 02 wrzesień 2015 - 08:57

Konkurencja .. śmiech na sali.

Znajdźcie mi, pośród tych trzech spółek linię konkurencyjną dla 111, dojeżdżającą do Supraśla :)

 

Pomysł z BKMem był dobry, bo miał zapewniać centralizację zarządzania i obsługi. Tylko wykonanie wyszło jak zawsze, bo do trzech już istniejących spółek, doszła czwarta, a i tak wszystkie rządzą się jak chcą.

Trzech różnych dyspozytorów, a jak zadzwoni się do któregoś z problemem to każdy odsyła do BKMu, z kolei BKM odsyła do konkretnej spółki i tak się ta piłeczka odbija.

 

Mam również pytanie (troszkę nie związane z tematem) - dlaczego kupując bilet u kierowcy nie dostajemy potwierdzenia zakupu (paragonu na przykład) ? Kupując w kiosku dostaję paragon, dlaczego kierowcy autobusów nie mają kas fiskalnych ?



#12 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 02 wrzesień 2015 - 08:58

Widać jesteś młody to nie pamiętasz dlaczego powstały 3 spółki. Nieuctwo i głupota niczego nie tłumaczy młody narybku PiSu

Może napisz dlaczego powstały 3 spółki w Białostockiej Komunikacji?

Może napisz dlaczego PKP zostało POdzielone na kilkadziesiąt spółek?

Może napisz dlaczego prężne firmy zostały podzielone na wiele spółek i rzesze prezesów świetnie zarabiają a pracownicy niekoniecznie... stary aparatczyku PZPRowskoPeOwski...



#13 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 02 wrzesień 2015 - 09:22

Może napisz dlaczego powstały 3 spółki w Białostockiej Komunikacji?

Może napisz dlaczego PKP zostało POdzielone na kilkadziesiąt spółek?

Może napisz dlaczego prężne firmy zostały podzielone na wiele spółek i rzesze prezesów świetnie zarabiają a pracownicy niekoniecznie... stary aparatczyku PZPRowskoPeOwski...

 


Masz poważne luki w wykształceniu jeżeli nie rozumiesz podstawowych praw rządzących biznesem. Jeżeli chcesz mieć "bylejakość" w komunikacji miejskiej to po połączeniu spółek będziesz miał ją jak w banku. A "dyrekcja" jaka by nie była to i tak spadnie na pierzynę..... a ty będziesz gnił na przystanku jak taki moloch znowu zastrajkuje...



#14 ~moni~

~moni~
  • Goście

Napisano 02 wrzesień 2015 - 09:43

To dobrze, jest konkurencja i widoczna poprawa jakości komunikacji. Skoro nastąpiła wielka  poprawa to już się myśli jak zlikwidować to  coś co było jej przyczyną . Działanie typowe dla tego kraju. Jest oczywiste że rady nadzorcze powinny  składać się z pracowników urzędu w ramach ich obowiązków. W końcu PO to ich zatrudniamy.

 



#15 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 02 wrzesień 2015 - 09:53

 

Masz poważne luki w wykształceniu jeżeli nie rozumiesz podstawowych praw rządzących biznesem. Jeżeli chcesz mieć "bylejakość" w komunikacji miejskiej to po połączeniu spółek będziesz miał ją jak w banku. A "dyrekcja" jaka by nie była to i tak spadnie na pierzynę..... a ty będziesz gnił na przystanku jak taki moloch znowu zastrajkuje...

 

Ja może mam luki w wykształceniu ale ty mimo szkół masz luki w myśleniu.

Zrób  jeszcze kilka spółek i zatrudnij kolesiów (jak to wy w PeO i PSLu macie zwyczaj), na paliwo do autobusów zabraknie.

 

Co do "bylejakości" to ciągle panuje mimo wielu "wybitnych" fachowców na dobrze opłacanych stołkach:

-niedostosowane rozkłady do rzeczywistych potrzeb trasy

-jeżdżenie stadami i o jednakowym czasie daną ulicą (Wysockiego 100 i 9)

-brudne i klejące wnętrza autobusów (chyba samą wodą myte "po łebkach")

-zatrzymywanie się na pusto, gdy nikt nie wsiada, czy wysiada (widać jesteśmy bogatym krajem, gdzie ekologia?)

To ma być "biznesowe" działanie w wykonaniu przezesików na państwowym garnuszku?

Oni leją na wszystko "bo czy się stoi, czy się leży" 8 tysiaków się należy...



#16 ~Krzysztof~

~Krzysztof~
  • Goście

Napisano 02 wrzesień 2015 - 10:31

Żaden z władców naszych spółek na pewno nie jeździ autobusem, a przydało by się, chociaż kontrolnie. Bo są tylko od wymyślania haseł np. Jazda z Czystą przyjemnością. A właśnie z tą czystością jest najgorzej. Pewnie, że nasze autobusy są czyste z zewnątrz, bo myje automat ( jak władcy patrzą z prywatnych aut) ale w środku to makabra. 

Ostatnio pierwszy raz od lat wsiadłem do autobusu szukając "czystej przyjemności". W środku jest po prostu brudno. Szyby kleją się od brudu, podłogi są czarne od brudu, w każdym zakamarku pełno kurzu. Jedynie siedzenia są w miarę czyste, wytarte przez pasażerów. Mamy nowe piękne autobusy, ale nikt nie wpadł na pomysł aby dbać o nie w środku. Przecież wystarczy trochę wysiłku, aby wyglądały również czysto jak na zachodzie. I to jest właśnie lekceważenie pasażerów. A za parę lat będą znowu narzekać, że mamy złomy. Może by tak Panowie władcy zadbali o autobusy w środku jak o własne prywatne samochody.



#17 ~dość.ignorowania.pasażera~

~dość.ignorowania.pasażera~
  • Goście

Napisano 02 wrzesień 2015 - 10:38

To dobrze, jest konkurencja i widoczna poprawa jakości komunikacji. Skoro nastąpiła wielka  poprawa to już się myśli jak zlikwidować to  coś co było jej przyczyną . Działanie typowe dla tego kraju. Jest oczywiste że rady nadzorcze powinny  składać się z pracowników urzędu w ramach ich obowiązków. W końcu PO to ich zatrudniamy.

 

Przed gadaniem takich propagandowych bzdur proszę zapoznać się z faktami np. stanem taboru poszczególnych przedsiębiorstw (informacje dostępne są na stronach poszczególnych firm).

  1. To, że autobusy są coraz nowsze nie jest zasługą spółek, autobusy są własnością miasta i są dzierżawione spółkom, celem sztucznego podtrzymywania ich przy życiu.
  2. Rady nie powinny składać się z nierobów-urzędników, tylko z menadżerów i osób z doświadczeniem w zarządzaniu transportem.

Mniej spółek = mniej nierobów i mniej stołków do obsadzenia nieudacznikami politycznymi.



#18 ~kosa~

~kosa~
  • Goście

Napisano 02 wrzesień 2015 - 10:47

W Polsce nie ma formalnego zakazu zatrudniania w spółkach komunalnych osób wchodzących w skład komitetów  wyborczych czy sponsorujących wybory  wójta, burmistrza czy prezydenta. Wystarczy kilka prostych zapisów w ustawie o samorządzie i prasa nie miałaby o czym pisać.



#19 ~Wiktor~

~Wiktor~
  • Goście

Napisano 02 wrzesień 2015 - 10:50

Żeby znajomym królika zylo sie lepiej!i tyle w temacie!



#20 ~kris~

~kris~
  • Goście

Napisano 02 wrzesień 2015 - 11:47

Na połączenie spółek komunikacyjnych nie zgadzają się władze miasta, które od lat stoją na stanowisku, że jeden podmiot to monopol na rynku, o wiele zdrowsze jest istnienie konkurencji.

 

 

Fikcyjna konkurencja skoro wszystkimi 3 spółkami zarządza miasto. Ograniczyć administrację do minimum i znajdą się oszczędności





Dodaj odpowiedź



  



Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: bkm, kominikacja, autobusy, urzędnicy, urząd miejski, białystok

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych