Skocz do zawartości

Zaloguj przez Facebook Rejestracja

Najnowsze tematy

Wyświetl nową zawartość »

Zdjęcie

Internet w Łapach


19 odpowiedzi w tym temacie

#1 Anonim

Anonim

    stażysta

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 48 postów

Napisano 23 wrzesień 2010 - 21:07

Witam, gdzie teraz warto w Łapach założyć internet? Polecacie sieci lokalne np. eska ? Czy u operatorów jak orange, play ?

#2 ~a co to za roznica~

~a co to za roznica~
  • Goście

Napisano 23 wrzesień 2010 - 21:18

mam play chodzi dobrze, ulica spoldzielcza.

Falcon ktorego tu polecaja jest do d...dzwonione piec razy by czlowiek przyjechal zobaczyl czy sie da zalozyc, skoro nie che moich pieniedzy to niech spada.

Jesli tak serwisuje internet to ja nie chce chocby mial 10mbit /s

Dobranoc hah

#3 ~F@lconn~

~F@lconn~
  • Goście

Napisano 23 wrzesień 2010 - 22:07

mam play chodzi dobrze, ulica spoldzielcza.

Falcon ktorego tu polecaja jest do d...dzwonione piec razy by czlowiek przyjechal zobaczyl czy sie da zalozyc, skoro nie che moich pieniedzy to niech spada.

Jesli tak serwisuje internet to ja nie chce chocby mial 10mbit /s

Dobranoc hah


Witam,
Ku wyjaśnieniu powyższej sytuacji:
Nie zaprzeczam tego że mógł Pan dzwonić kilkukrotnie, jednak gdy dzwoni Pan do kogoś z 'nr prywatny' proszę spodziewać się tego że osoba do której Pan dzwoni pomimo najszczerszych chęci nie będzie mogła do Pana oddzwonić nie posiadając Pana numeru.
Za pierwszym razem gdy Pan dzwonił faktycznie odmówiłem przyjazdu ze względu na niesprzyjające warunki pogodowe, umówiliśmy się na Pana telefon w jakiś bardziej sprzyjający dzień - tak jak wcześniej wspomniałem dzwonił pan z nr zastrzeżonego.
Ostatnio gdy Pan do mnie dzwonił (również w nr zastrzeżonego) umawialiśmy się na "za 5 minut", byłem wtedy we wskazanym przez Pana bloku na Spółdzielczej, dzwoniłem do drzwi pod wskazanym numerem, czekałem przez dobre 10 minut, nikt nie otwierał... Chciałem do Pana oddzwonić jednak nie miałem Pana numeru - tak jak wcześniej tym razem również dzwonił Pan z numeru zastrzeżonego.

Najmocniej przepraszam za zaistniałą sytuację i zaniedbania wynikłe z mojej winy, jednak proszę również wziąć pod uwagę przytoczone przeze mnie okoliczności.

Mam nadzieję że będzie Pan zadowolony z usług firmy Play.

Pozdrawiam,
FALCONN
Falkowski Tomasz

#4 ~przyjaciel łapskiej krainy~

~przyjaciel łapskiej krainy~
  • Goście

Napisano 24 wrzesień 2010 - 05:56

Witam,
Ku wyjaśnieniu powyższej sytuacji:
Nie zaprzeczam tego że mógł Pan dzwonić kilkukrotnie, jednak gdy dzwoni Pan do kogoś z 'nr prywatny' proszę spodziewać się tego że osoba do której Pan dzwoni pomimo najszczerszych chęci nie będzie mogła do Pana oddzwonić nie posiadając Pana numeru.
Za pierwszym razem gdy Pan dzwonił faktycznie odmówiłem przyjazdu ze względu na niesprzyjające warunki pogodowe, umówiliśmy się na Pana telefon w jakiś bardziej sprzyjający dzień - tak jak wcześniej wspomniałem dzwonił pan z nr zastrzeżonego.
Ostatnio gdy Pan do mnie dzwonił (również w nr zastrzeżonego) umawialiśmy się na "za 5 minut", byłem wtedy we wskazanym przez Pana bloku na Spółdzielczej, dzwoniłem do drzwi pod wskazanym numerem, czekałem przez dobre 10 minut, nikt nie otwierał... Chciałem do Pana oddzwonić jednak nie miałem Pana numeru - tak jak wcześniej tym razem również dzwonił Pan z numeru zastrzeżonego.

Najmocniej przepraszam za zaistniałą sytuację i zaniedbania wynikłe z mojej winy, jednak proszę również wziąć pod uwagę przytoczone przeze mnie okoliczności.

Mam nadzieję że będzie Pan zadowolony z usług firmy Play.

Pozdrawiam,
FALCONN
Falkowski Tomasz



No nie mogę za każdym razem, jak ktoś coś na falcon napisze właściciel się tłumaczy. śmiechu warte. nic ci to nie pomoże człowieku.
Zamiast pilnować forum, buduj sieć :D
pzdro!

#5 ~ktos~

~ktos~
  • Goście

Napisano 24 wrzesień 2010 - 06:24

Bylem wtedy na Cmentarnej, przyjazd na SPoldzielcza zajal mi okolo 20minut ze wzgledu na dwa pociagi! I tego ze ktos nie chcial podniesc do gory szlabanow pomiedzy nimi , gdzie byla duza roznica czasowa przejazdu.


Poza tym nie wiedzialem ,ze mam zastrzezony, byc moze dzieki temu sie nie dogadalismy, w takim razie przepraszam za powyzsze slowa , bo wiem , ze to to znacznie sie przyczynilo do nie zawarcia porozumienia.

Moze bedzie okazja, by sie spotkac w takim samym celu.

Pozdrawiam

#6 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 24 wrzesień 2010 - 08:51

No nie mogę za każdym razem, jak ktoś coś na falcon napisze właściciel się tłumaczy. śmiechu warte. nic ci to nie pomoże człowieku.
Zamiast pilnować forum, buduj sieć :D
pzdro!


a ty zamknij jadaczke, bo ja akurat podziwiam to, ze wlasciciel ma odwage i sledzi, widac, ze mu zalezy na tym co sie dzieje i walczy o klienta, ale Ty tego nie rozumiesz, bo pewnie jestes zakompleksionym czlowieczkiem. Wracaj do piaskownicy pozdro !

A co do tematu to na pewno odradzam ESKE, przykladem moze juz byc sama strona internetowa, a i firma dziala no.. powiedzmy nie co chaotycznie :) mialem to wiem

http://212.244.27.40/

#7 ~lapiak~

~lapiak~
  • Goście

Napisano 24 wrzesień 2010 - 10:37

No nie mogę za każdym razem, jak ktoś coś na falcon napisze właściciel się tłumaczy. śmiechu warte. nic ci to nie pomoże człowieku.
Zamiast pilnować forum, buduj sieć :D
pzdro!

Firma jest solidna i na forum wyjasnia glupoty na nich napisane jak tobie to sie nie podoba to nie czytaj i po co ty pilnujesz tego forum???Pewnie nie nasz nic do roboty.

#8 ~osseniak~

~osseniak~
  • Goście

Napisano 24 wrzesień 2010 - 10:42

mam play chodzi dobrze, ulica spoldzielcza.

Falcon ktorego tu polecaja jest do d...dzwonione piec razy by czlowiek przyjechal zobaczyl czy sie da zalozyc, skoro nie che moich pieniedzy to niech spada.

Jesli tak serwisuje internet to ja nie chce chocby mial 10mbit /s

Dobranoc hah

Falcon nie jest anonimem jak wy podpisuje sie z imienia i nazwiska ,piszenie "goscie" podpiszcie sie,podajcie telefon,em@il!! Ich siec działa ok!mam 2 lata 0 problemu Tak trzymac!!!

#9 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 24 wrzesień 2010 - 17:21

Po co w Łapach sieć

#10 ~Anonimka~

~Anonimka~
  • Goście

Napisano 24 wrzesień 2010 - 21:31

Anonimku mój kochany, bierz w Multimedii no :D Przecież ja mam. Już nie pytaj tu i bierz w Multimedii. No! Kocham Cię :D

#11 ~hah omg~

~hah omg~
  • Goście

Napisano 24 wrzesień 2010 - 21:43

gosc lapiak i osseniak to falcon ale lol no niemoge no... t.falkowski ogarnij sie chlopie.
wiem na 100% ze to ty zachwalasz sam siebie
zal.pl

#12 ~webmaker~

~webmaker~
  • Goście

Napisano 27 wrzesień 2010 - 14:51

tez to zauwazylem sam siebie zachwala.. wniosek prosty: klientow brak i klops :o

#13 ~anonim~

~anonim~
  • Goście

Napisano 27 wrzesień 2010 - 20:34

Polecam w multimedi ja mam 512 i mi wystarca pozdrawiam

#14 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 27 wrzesień 2010 - 22:05

ale miej chlopie odwage tak jak Pan Falkowski i podpisz sie imieniem i nazwiskiem, no dalej tchórzu

#15 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 04 grudzień 2015 - 22:52

z czystym sumienie nie polecam usług Falconn internet, na początku kontakt wręcz wzorcowy jak na infolinii gigantów telekomunikacyjnych. na początku same superlatywy, stabilność, myślę ok zakładamy,, co się okazuje.. opłaty wzrosły, upload niższy, a niby światłowód do domu to niezła ściema.. hahaha dalej wierzcie, że macie  internet światłowodowy od serwera do domu.



#16 ~Tomasz~

~Tomasz~
  • Goście

Napisano 05 grudzień 2015 - 09:00

z czystym sumienie nie polecam usług Falconn internet, na początku kontakt wręcz wzorcowy jak na infolinii gigantów telekomunikacyjnych. na początku same superlatywy, stabilność, myślę ok zakładamy,, co się okazuje.. opłaty wzrosły, upload niższy, a niby światłowód do domu to niezła ściema.. hahaha dalej wierzcie, że macie  internet światłowodowy od serwera do domu.

 

Drogi, jak sugeruje powyższy wpis, kliencie,

Wielka szkoda że nie zechciał klient podpisać się imieniem i nazwiskiem, w związku z czym nie mogę się bardziej szczegółowo odnieś do powyższego postu, w związku z czym odpowiem dość ogólnikowo.

 

- opłaty nigdy w historii firmy FALCONN nie wzrosły "ot tak", opłata mogła się zwiększyć tylko w wypadku pisemnego zamówienia np wyższej prędkości

- "upload niższy" - niższy od czego? tak się składa że kilka miesięcy temu prędkość uploadu została poniesiona wszystkim naszym klientom

- kontakt z klientami został w bieżącym roku w znacznym stopniu usprawniony: uruchomiliśmy pełnoprawne Biuro Obsługi Klienta, które znajduje się przy ul. Cmentarnej 9, pracuje w godzinach od 10 do 18, z Biurem można się również skontaktować telefonicznie pod numerem telefonu 85 688 0000

 

Natomiast jeśli chodzi o kwestię usługi internetu światłowodowego, to niestety w tej kwestii kompletnie mijasz się z prawdą.

Faktem jest, że w tym roku wprowadziliśmy do naszej oferty usługę prawdziwego internetu światłowodowego w technologii FTTH, czyli po prostu doprowadzamy światłowód prosto aż do mieszkania abonenta.

 

Na koniec chciałbym przypomnieć że forum porannego służy wymianie informacji i opinii, a nie szerzeniu plotek i pomówień. Jeżeli faktycznie jest Pan/Pani naszym abonentem i ma Pan/Pani jakiekolwiek uwagi, wątpliwości, pytania, jest z jakiegoś powodu niezadowolona - od tego jest właśnie Biuro Obsługi Klienta i to właśnie poprzez Biuro należy się kontaktować z nami.

 

Serdecznie pozdrawiam wszystkich forumowiczów.

FALCONN

Tomasz Falkowski



#17 ~gość~

~gość~
  • Goście

Napisano 05 grudzień 2015 - 15:50

Drogi panie Falkowski 

 

 

Chciałbym popytać w sprawie budowy sieci światłowodowej. Czy można zgłosić do państwa o założenie linii szerokopasmowej  na całej ulicy Długa i resztę dróg dołączanych do tej ulicy ? Bo z tej ulicy sporo mieszkańców chce dostęp do internetu światłowodowego . Proszę o wyjaśnienie jak wygląda sprawa. I po drugie ile czasu trzeba czekać na taką inwestycję  , czy coś dopłacamy na budowę ? Oczekuję odpowiedzi  :)



#18 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 06 luty 2016 - 19:56

Od paru dni mam problem z internetem. Mam podłączone przedłużaczem pod jedno gniazdko komputer i pralkę. Kiedy robię pranie, spada szybkość internetu. Robiłem format dysku i na nowo instalowałem system (Windows 7) ale to nie pomogło. Podłączyłem pralkę pod inne gniazdko ale nadal jest to samo. Tak samo jest kiedy gotuję wodę w czajniku. Nie wiem gdzie jest problem? Czy coś z siecią jest nie tak?



#19 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 06 luty 2016 - 20:18

Od paru dni mam problem z internetem. Mam podłączone przedłużaczem pod jedno gniazdko komputer i pralkę. Kiedy robię pranie, spada szybkość internetu. Robiłem format dysku i na nowo instalowałem system (Windows 7) ale to nie pomogło. Podłączyłem pralkę pod inne gniazdko ale nadal jest to samo. Tak samo jest kiedy gotuję wodę w czajniku. Nie wiem gdzie jest problem? Czy coś z siecią jest nie tak?

włącz światło i odkręć wodę będziesz miał po światłowodzie



#20 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 06 luty 2016 - 20:28

Ale to przy włączonym czy wyłączonym świetle jest bez różnicy.





Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych