Skocz do zawartości

Zaloguj przez Facebook Rejestracja

Najnowsze tematy

Wyświetl nową zawartość »

INPOST porażka


63 odpowiedzi w tym temacie

#21 Polonus

Polonus

    absolutnie początkujący

  • Użytkownicy
  • 2 postów

Napisano 23 marzec 2020 - 14:08

polecam www.globbox.net

 



#22 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 23 marzec 2020 - 14:39

Inpost jest lepszy od poczty polskiej. W inpoście nie zatrudniają złodziei.

#23 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 23 marzec 2020 - 17:27

Inpost jest lepszy od poczty polskiej. W inpoście nie zatrudniają złodziei.

podaj do sądu jak ciebie okradli.

#24 ~gość~

~gość~
  • Goście

Napisano 24 marzec 2020 - 09:24

Inpost jest lepszy od poczty polskiej. W inpoście nie zatrudniają złodziei.

Może i lepszy ale w łamaniu prawa. Poczta Polska zgodnie z prawem dostarczając przesyłkę umożliwia jeszcze przed odbiorem ocenę jej stanu na okoliczność uszkodzeń czy ingerencji do wewnątrz a InPost bezprawnie żąda pierwsze zapłaty. A to oznacza, że InPost uchylił sobie furtkę do złodziejstwa "doskonałego" już na starcie. Przestrzegam wszystkich przed korzystaniem z usług InPost, który dobrze o tym wiedząc chroni swoich przygodnie zatrudnianych pracowników.



#25 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 24 marzec 2020 - 09:28

podaj do sądu jak ciebie okradli.

Nie poda bo sam jest złodziejem a tylko zgodnie z zasadą "na złodzieju czapka gore" krzyczy: "łapaj złodzieja!".



#26 ~gość~

~gość~
  • Goście

Napisano 24 marzec 2020 - 09:45

Dzwoni listonosz lub kurier ,a ty w tym czasie siedzisz na sedesie . I co otwierasz drzwi? Kurier nie będzie czekał , aż ty wytrzeszcz się i naciagniesz gacie.wrzuca awizo. Na awizach pocztowych są podane nr tel kuriera. A można dowiedzieć się na infolinii i kurier przyjedzie jeszcze raz.

Z InPostu nie przyjedzie bo jak odbierze telefon i zorientuje sie o co chodzi to szybciutko się rozłącza i nie odbiera już telefonów. Pewnie dlatego, że adresat ma cały dzień wyglądać kuriera bez przerwy na cokolwiek. A jak zwrócisz uwagę nadzorowi to "specjaliści od s/o klienta" przy zgłoszeniu mówią ci, że kurier "nie ma takiego obowiązku" bo adresata nie było w domu.



#27 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 24 marzec 2020 - 09:55

Witam. Czy są też osoby wkurzone na działanie w ostaniem czasie z paczkomatów? Może jakiś pozew do inposta? Szok co sie dzieje. Człowiek zamawia do paczkomatu bo myśli ze odbierze po pracy czyli o godz 23 a tu sms ze trzeba naginać do jakiegoś sklepu który czynny jest do 19.

Najlepszy sposób na InPost to nie korzystać z ich usług. Problem nieuczciwych pracowników i cwaniaków na górze sam się rozwiąże.



#28 ~gość~

~gość~
  • Goście

Napisano 24 marzec 2020 - 10:30

Dz.U.2020.0.8 t.j.  - Ustawa z dnia 15 listopada 1984 r. - Prawo przewozowe Art. 74 pkt 1: "Jeżeli przed wydaniem przesyłki okaże się, że doznała ona ubytku lub uszkodzenia, przewoźnik ustala niezwłocznie protokolarnie stan przesyłki oraz okoliczności powstania szkody. Przewoźnik wykonuje te czynności także na żądanie uprawnionego, jeżeli twierdzi on, że przesyłka jest naruszona." - Oznacza to, że przewoźnik ma obowiązek jeszcze przed wydaniem przesyłki umożliwić adresatowi ocenę jej stanu czy została uszkodzona czy nie jak również umożliwić ocenę tego czy ktoś postronny nie próbował się dobrać do jej zawartości. W razie najmniejszych wątpliwości kurierka czy kurier ma obowiązek w obecności adresata otworzyć paczkę celem zweryfikowania jej zawartości na okoliczność uszkodzeń czy braków i sporządzić protokół szkody w miejscu odbioru przesyłki. W odróżnieniu od Poczty Polskiej InPost prawo łamie więc z urzędu powinien być ścigany.

 



#29 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 24 marzec 2020 - 10:34

Dz.U.2020.0.8 t.j.  - Ustawa z dnia 15 listopada 1984 r. - Prawo przewozowe Art. 74 pkt 1: "Jeżeli przed wydaniem przesyłki okaże się, że doznała ona ubytku lub uszkodzenia, przewoźnik ustala niezwłocznie protokolarnie stan przesyłki oraz okoliczności powstania szkody. Przewoźnik wykonuje te czynności także na żądanie uprawnionego, jeżeli twierdzi on, że przesyłka jest naruszona." - Oznacza to, że przewoźnik ma obowiązek jeszcze przed wydaniem przesyłki umożliwić adresatowi ocenę jej stanu czy została uszkodzona czy nie jak również umożliwić ocenę tego czy ktoś postronny nie próbował się dobrać do jej zawartości. W razie najmniejszych wątpliwości kurierka czy kurier ma obowiązek w obecności adresata otworzyć paczkę celem zweryfikowania jej zawartości na okoliczność uszkodzeń czy braków i sporządzić protokół szkody w miejscu odbioru przesyłki. W odróżnieniu od Poczty Polskiej InPost prawo łamie więc z urzędu powinien być ścigany.

Chyba, że ma mocne plecy gdzie trzeba, to takie ściganie można zamieść pod dywan.



#30 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 24 marzec 2020 - 17:00

Może i lepszy ale w łamaniu prawa. Poczta Polska zgodnie z prawem dostarczając przesyłkę umożliwia jeszcze przed odbiorem ocenę jej stanu na okoliczność uszkodzeń czy ingerencji do wewnątrz a InPost bezprawnie żąda pierwsze zapłaty. A to oznacza, że InPost uchylił sobie furtkę do złodziejstwa "doskonałego" już na starcie. Przestrzegam wszystkich przed korzystaniem z usług InPost, który dobrze o tym wiedząc chroni swoich przygodnie zatrudnianych pracowników.

Albo poczta nie dostarcza jej wcale....

#31 ~gość~

~gość~
  • Goście

Napisano 24 marzec 2020 - 17:08

Albo poczta nie dostarcza jej wcale....

Tak mówi konkurencja.



#32 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 24 marzec 2020 - 18:11

Tak mówi konkurencja.

Nie konkurencja, a klient któremu poczta polska ukradła kilka przesyłek tzw nierejestrowanych. Konkretnie chodzi o różne drobiazgi kupione w sklepie internetowy. To że ukradziono to na polskiej poczcie wiadomo ponad wszelką wątpliwość.
Po za tym proszę wpisać w przeglądarkę "złodzieje w poczcie Polskiej", okaże się wtedy na jak dużą skalę jest rozwinięty proceder okradania przesyłek i kradzieży całych przesyłek.

#33 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 24 marzec 2020 - 19:46

Nie konkurencja, a klient któremu poczta polska ukradła kilka przesyłek tzw nierejestrowanych. Konkretnie chodzi o różne drobiazgi kupione w sklepie internetowy. To że ukradziono to na polskiej poczcie wiadomo ponad wszelką wątpliwość.
Po za tym proszę wpisać w przeglądarkę "złodzieje w poczcie Polskiej", okaże się wtedy na jak dużą skalę jest rozwinięty proceder okradania przesyłek i kradzieży całych przesyłek.

. Złożyć sprawę do sądów. Zatrudnij detektywa. Zrób prowokację. Ile konkretnie przesyłek ukradli tobie. Udowodnij. Jak piszesz takie rzeczy to udowodnij i napisz publicznie. Napisz z jakich firm nie dostałeś przesyłek. Ale jesteś pechowy.Podpisz się. Czego się boisz.

#34 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 25 marzec 2020 - 02:38

. Złożyć sprawę do sądów. Zatrudnij detektywa. Zrób prowokację. Ile konkretnie przesyłek ukradli tobie. Udowodnij. Jak piszesz takie rzeczy to udowodnij i napisz publicznie. Napisz z jakich firm nie dostałeś przesyłek. Ale jesteś pechowy.Podpisz się. Czego się boisz.

Firmy w których robiłem zakupy potrafią udowodnić fakt nadania tych przesyłek na poczcie Polskiej.
Nie korzystam z usług poczty już od dłuższego czasu. Nawet jeśli coś kupuję i występuje opcja dostarczenia pocztą polską, kontaktuję się że sprzedającym i proszę o wysłanie jakąś firmą kurierską. Czasami muszę podjechać do punktu odbioru, ale jeszcze nigdy nic nie ukradli.

#35 ~gość~

~gość~
  • Goście

Napisano 25 marzec 2020 - 15:27

Firmy w których robiłem zakupy potrafią udowodnić fakt nadania tych przesyłek na poczcie Polskiej.
Nie korzystam z usług poczty już od dłuższego czasu. Nawet jeśli coś kupuję i występuje opcja dostarczenia pocztą polską, kontaktuję się że sprzedającym i proszę o wysłanie jakąś firmą kurierską. Czasami muszę podjechać do punktu odbioru, ale
jeszcze nigdy nic nie ukradli.

Nie przejmuj się naprawią to niedopatrzenie.



#36 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 25 marzec 2020 - 17:55

Firmy w których robiłem zakupy potrafią udowodnić fakt nadania tych przesyłek na poczcie Polskiej.
Nie korzystam z usług poczty już od dłuższego czasu. Nawet jeśli coś kupuję i występuje opcja dostarczenia pocztą polską, kontaktuję się że sprzedającym i proszę o wysłanie jakąś firmą kurierską. Czasami muszę podjechać do punktu odbioru, ale jeszcze nigdy nic nie ukradli.

. Złożyłeś już pozwy ? Może ci pomóc za niewielką opłatą

#37 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 26 marzec 2020 - 04:03

. Złożyłeś już pozwy ? Może ci pomóc za niewielką opłatą

Nowy podobny towar został wysłany kurierem jeszcze raz i dotarł.

#38 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 26 marzec 2020 - 11:24

Nowy podobny towar został wysłany kurierem jeszcze raz i dotarł.

nie ukradli ? A co choroba ich dopadła ? A może nadawca teraz dopiero wysłał.

#39 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 26 marzec 2020 - 11:57

Poczta Polska jest sto lat za InPost.

Wczoraj kupiłem na Allegro, dziś paczka już czeka no odbiór.

Korzystałem, gdy nie było wyboru, z Kurier48. Okazywało się, że 48 oznacza cztery dni i osiem godzin.



#40 ~gość~

~gość~
  • Goście

Napisano 26 marzec 2020 - 12:27

Poczta Polska jest sto lat za InPost.

Wczoraj kupiłem na Allegro, dziś paczka już czeka no odbiór.

Korzystałem, gdy nie było wyboru, z Kurier48. Okazywało się, że 48 oznacza cztery dni i osiem godzin.

Akurat jest odwrotnie. To InPost utknął między VI a X wiekiem (wtedy Chazaria jako państwo utrzymywała się z rozbojów) skoro świadomie łamie prawo przewozowe uniemożliwiając adresatom możliwość oceny stanu przesyłki na okoliczność uszkodzeń i ingerencji do wewnątrz jeszcze przed jej odbiorem.

 





Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych