Skocz do zawartości

Zaloguj przez Facebook Rejestracja

Najnowsze tematy

Wyświetl nową zawartość »

I. Jerzy -NIEWYPŁACALNY


15 odpowiedzi w tym temacie

#1 ~tusk~

~tusk~
  • Goście

Napisano 27 luty 2011 - 08:17

Prowadzi usługi budowlane ,głównie tynkowanie.
Obiecuje góry a w rzeczywistości same doły.
Niewypłacalny krętacz.
Płaci po 100-200 zł tygodniowo i resztę obiecuje we wtorek.
Nikt tych pieniędzy oczywiście w tym dniu ani innym nie zobaczył.
I tak co tydzień.
Nie dajcie się nabrać .

#2 ~benny~

~benny~
  • Goście

Napisano 27 luty 2011 - 14:55

niepoważny gość , ciągła rotacja ludzi ,prace niepokończone ,brak umów ,brak kasy dla pracowników

#3 ~bromba~

~bromba~
  • Goście

Napisano 28 luty 2011 - 21:41

No proszę.
To nie tylko ja się dałem nabrać.
Najzabawniejsza w tym wszystkim jest naiwność jego pracowników ,którzy chyba wierzą w poprawę .
Albo za dużo im wisi aby odejść.
Już raz spalili mu samochód i z narzędzi ogołocili.
Widać nie tylko oni są niepoważni.
Zresztą co za przedsiębiorca chodzi cały tydzień na bani.

#4 ~gres~

~gres~
  • Goście

Napisano 29 kwiecień 2011 - 17:44

Ludzie, nie dajcie się nabrać, koleś krętacz bez kasy , jw. kolega napisał obiecuje góry i na obietnicach pozostaje, nie idzcie do niego pracować choćby obiecywał 9zł czy 12zł od metra to i tak bedą plecy

#5 Carmell

Carmell

    młodszy dziennikarz

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 61 postów

Napisano 02 maj 2011 - 21:09

Normalnie żałosne jest to co tu piszecie!
Oczywiście nie z Waszej winy!
Żałosne jest wykorzystywanie pracowników przez wymienionego przez Państwa pracodawcę...
Szkoda słów na takich ludzi...


#6 ~jórek~

~jórek~
  • Goście

Napisano 03 maj 2011 - 21:05

:)

#7 ~hirek~

~hirek~
  • Goście

Napisano 30 maj 2011 - 17:17

:)


Śmieszne to jest, że później wydzwania i poniża się prosząc ludzi aby powracali.
To jest dopiero błazenada.:)

#8 ~wiesiek~

~wiesiek~
  • Goście

Napisano 25 styczeń 2013 - 11:53

:lol: to jest oszust,pijak niewyplacalny klijent (gruba świnka) zero nażędzi co tylko taczka i młotek...

szuka białych buzynów ale nie znajdzie sam zostanie...

#9 ~Piotr~

~Piotr~
  • Goście

Napisano 28 styczeń 2013 - 11:15

Nie radze iść do jego firmy nie ma pieniedzy,obiecuje kij wie co a nic z tego nie wychodzi.Poprostu jest chłop bez słowa pije codzienie,na alkochol ma a dla pracowników nic....Żenada....

#10 ~kazimierz~

~kazimierz~
  • Goście

Napisano 28 październik 2013 - 06:03

Jerzy zmienił branże, teraz dachy robi i z tego co wiem to dalej kasy nie płaci pracownikom , zastanawiam sie , jak tak można ? Jest stare przysłowie kij ma dwa końce .

#11 ~terescianka~

~terescianka~
  • Goście

Napisano 31 październik 2013 - 22:23

przynosi tylko wstyd dla nazwiska Iwaniuk ,i dla ludzi wsród których się wychował.

Jureczku - trza wiedzieć ,po co spodnie się nosi.

 

 



#12 ~bąbel~

~bąbel~
  • Goście

Napisano 07 listopad 2013 - 09:40

nie wiecie co teraz wyprawia to już przechodzi ludzkie pojęcie. Zamiast wypłaty spuszcza w 


Użytkownik Moderator edytował ten post 07 listopad 2013 - 09:53


#13 ~jozin z bazin~

~jozin z bazin~
  • Goście

Napisano 13 listopad 2013 - 22:06

jurek moze wypowiesz sie wkoncu na tym forum?

 



#14 ~zenek~

~zenek~
  • Goście

Napisano 29 listopad 2013 - 06:18

jÓREK ma teraz nowy sposob na niewyplacanie , firme zarejestrowal na swego poplecznika , poza tym jak ktos mial zarobione troche grosza to pod pretekstem kradzierzy rzekomo z jego portfela pieniedzy zwalnial bił ludzi i wyganiał . Taka to technike ma teraz .

#15 ~makintosz~

~makintosz~
  • Goście

Napisano 09 grudzień 2013 - 11:37

Dla przestrogi co chcą u  jÓRKA pracowac , uwarzajcie bo to dobry bajerant obiecuje gory i doliny ze wyplaci jak przelew dostanie itp. do tej pory pieniedzy nie moze oddac , jezdzi takim czerwonym volswagenem transporterem bodajże rejestracja zaczyna sie na  DST...... i mieszka za bankiem na ul. warszawskiej 14a



#16 ~kazikim~

~kazikim~
  • Goście

Napisano 10 luty 2014 - 20:41

jurek powiedz cos wkoncu . wszyscy wiemy ze czytasz te forum . miej jaja a nie wydmuszki!!!!!





Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych