Skocz do zawartości

Zaloguj przez Facebook Rejestracja

Najnowsze tematy

Wyświetl nową zawartość »

drukarka do domowego użytku


142 odpowiedzi w tym temacie

#101 ~Marcinbrzegox~

~Marcinbrzegox~
  • Goście

Napisano 28 listopad 2017 - 21:05

no i pewnie ze sklepu DobreTonery.pl zamawiacie zamienniki jak wiekszosc ludzi i w sumie mnie to nie dziwi, bo u nich jakosc idzie w parze z cena ;)

tez mam samsunga i kupuje tam zamienniki. Jezeli ktos sie zastanawia czy kupic oryginalny czy przyoszczedzic to proponuje zamiennik bo jakosc wydruku jest praktycznie ta sama a zaoszczedzimy ponad 100zł nawet, 



#102 ~michuu77~

~michuu77~
  • Goście

Napisano 30 listopad 2017 - 16:27

Ja w domu mam drukarkę brother laserową i powiem wam, że warto zwracać uwagę na koszty tonerów przy zakupie drukarki bo drukarka z tanimi tonerami to spora oszczędność. Ja i tak używam zamienników producenta DobreTonery.pl, za które płacę połowę tyle co oryginalny toner, a jakość druku taka sama, także to też pewien pomysł na oszczędność na drukowaniu :)

kupilem pierwszy raz i widze ze drukuje w dobrej jakosci, czarne jest czarne a nie w jak w przypadku innych tanich na allegro gdzie albo rozmazuje sie albo tusz jest slaby.. takze duzy plus dla tego sklepu:)



#103 ~inga~

~inga~
  • Goście

Napisano 19 grudzień 2017 - 10:08

Zamienniki sa dobre o ile kupimy właściwej marki. Czasami można  się naciąć i trafić na bezużyteczne i jeszcze przy okazji zepsuć nimi drukarkę



#104 ~xami~

~xami~
  • Goście

Napisano 20 grudzień 2017 - 13:57

Trudno się nie zgodzic, zbytnia oszczędność rzadko kiedy popłaca, lepiej wybrać jakąś znaną marke



#105 ~Karolek92~

~Karolek92~
  • Goście

Napisano 24 grudzień 2017 - 23:23

np samsung albo xenox, ewentualnie hp, osobiscie mam samsunga i biore zamienniki do niej i wychodze na tym bardzo dobrze, drukuje mi elegancko, nigdy nie mialem problemu dobretonery.pl duzo maja zamiennikow, do xenoxa nawet

Trudno się nie zgodzic, zbytnia oszczędność rzadko kiedy popłaca, lepiej wybrać jakąś znaną marke



#106 ~George~

~George~
  • Goście

Napisano 26 grudzień 2017 - 21:55

 

np samsung albo xenox, ewentualnie hp, osobiscie mam samsunga i biore zamienniki do niej i wychodze na tym bardzo dobrze, drukuje mi elegancko, nigdy nie mialem problemu dobretonery.pl duzo maja zamiennikow, do xenoxa nawet

Trudno się nie zgodzic, zbytnia oszczędność rzadko kiedy popłaca, lepiej wybrać jakąś znaną marke

 

xenoxa jeszcze moglbym potwierdzic ale hp'ka nie.. niezbyt dobry sprzet, co do zamiennikow zgodze sie ze sa warte zakupu, sklep tez spoko, cenowo niezle stoja 



#107 ~AdamKela~

~AdamKela~
  • Goście

Napisano 27 grudzień 2017 - 18:46

nie zgodze sie ze hp'ki sa slabe, duzy plus za to ze oryginalne tonery sa tanie a sama drukarke mozna rowniez w atrakcyjnej cenie kupic, swoja droga w biurze mam brothera i tam zamienniki sa kupowane takze bez obaw, @Karolek92 sklep fajny, duzo zamiennikow, nie trzeba bawic sie w wypelnianie bo cenowo stoja dobrze takze szybko i tanio



#108 ~Kozik~

~Kozik~
  • Goście

Napisano 29 grudzień 2017 - 17:00

Przede wszystkim, to nie drukarka ma być tania, a tusze do niej. Co z tego, że dasz za sprzęt 300 zł, jak się okaże że nie ma do niej zamienników?!

 

 

 

Polecam patrzeć pod tym kątem i jeszcze pod kątem dostępności tych zamienników. 

 

 

 

I uprzedzam kolejne pytanie: jak zamienniki, to tylko Asarto.

 



#109 ~lamusek~

~lamusek~
  • Goście

Napisano 03 styczeń 2018 - 14:27

A ja z kolei od lat używam tylko Activejet i są mega dobre, zero awarii itp.



#110 ~pikoloo~

~pikoloo~
  • Goście

Napisano 08 styczeń 2018 - 11:17

A ja z kolei od lat używam tylko Activejet i są mega dobre, zero awarii itp.

active jet ma też tańszą wersję actis, dla osób którym nie trzeba bardzo wysokiej jakości typu wydruk zdjęć, do domowego drukowania



#111 ~pratoss~

~pratoss~
  • Goście

Napisano 10 styczeń 2018 - 13:06

ja zamawiam ze sklepu dobretonery.pl zamienniki do mojego HP i jeszcze nigdy się na tym nie "przejechałem" jak to sie potocznie mowi prawda jest taka, ze jak zamienniki sa dobre jakosciowo to drukarki nigdy nie zepsuja a druk jest taki sam jak na oryginalnych tuszach ;)



#112 ~leskoo~

~leskoo~
  • Goście

Napisano 22 styczeń 2018 - 11:01

też zamawiam z dobretonery.pl i odkąd moja drukarka leci na zamiennikach to jak mam byc szczery roznicy w drukowaniu nie widze ale za to widze roznice w finansach sporo kasy mi sie udalo na tym zaoszczedzic ;)



#113 ~Tomek~

~Tomek~
  • Goście

Napisano 27 styczeń 2018 - 18:39

hej, jest tu ktoś z Kielc? Gdzie w Kielcach kupię zamienniki asarto?

 



#114 ~Matheeo~

~Matheeo~
  • Goście

Napisano 29 styczeń 2018 - 23:25

też zamawiam z dobretonery.pl i odkąd moja drukarka leci na zamiennikach to jak mam byc szczery roznicy w drukowaniu nie widze ale za to widze roznice w finansach sporo kasy mi sie udalo na tym zaoszczedzic ;)

tez, sklep jest fajny ja do samsunga swojego uzywam zamiennika DT-111XS, dziala normalnie a cena polowe nizsza niz oryginal od producenta:) takze jak widac mozna zaoszczedzic nie tracac nic na tym pozdrawiam;)



#115 ~ikokk~

~ikokk~
  • Goście

Napisano 08 luty 2018 - 09:24

jak się kupuje dobre zamienniki to takiego ryzyka nie ma, kupuję actisy i problemu nie ma, gwarancję dają jakby cos sie z drukarką działo



#116 ~Michalowicz~

~Michalowicz~
  • Goście

Napisano 12 luty 2018 - 01:41

Teraz Epson ma promocje na wybrane modele drukarek, jakby ktoś był zainteresowany. Można otrzymać zwrot nawet do 400 złotych za zakupy. Na ich stronie znajdziecie spis drukarek objętych promocja, mają doby sprzęt, tanie w eksploatacji, a to jest najważniejsze.



#117 ~tomasz~

~tomasz~
  • Goście

Napisano 13 luty 2018 - 01:11

Teraz Epson ma promocje na wybrane modele drukarek, jakby ktoś był zainteresowany. Można otrzymać zwrot nawet do 400 złotych za zakupy. Na ich stronie znajdziecie spis drukarek objętych promocja, mają doby sprzęt, tanie w eksploatacji, a to jest najważniejsze.

 

Właśnie szukam drukarki do domu, chętnie przejrzę sobie ich propozycje. Znajomy polecał mi urządzenie od tego producenta, podobno są dobre jakościowo.



#118 ~karbon~

~karbon~
  • Goście

Napisano 13 luty 2018 - 22:27

Epsony nie są złe, to średnia półka cenowa. Wybieraj modele wielofunkcyjne np.  WorkForce WF bardzo dobra drukarka za niecałe 1 100 złotych.

 



#119 ~Hubert78~

~Hubert78~
  • Goście

Napisano 26 luty 2018 - 20:49

Epsony nie są złe, to średnia półka cenowa. Wybieraj modele wielofunkcyjne np.  WorkForce WF bardzo dobra drukarka za niecałe 1 100 złotych.

potwierdzam, epsony sa calkiem dobre sam drukuje z nich w biurze i nie narzekam, czesto tez dokupujemy zamienniki bo jest taniej a jakosc wydruku identyczna jak z oryginalnymi tonerami, na dobretonery.pl sporo jest zamiennikow, warto rzucic okiem



#120 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 06 marzec 2018 - 13:58

ja myślę o brotherze laserowym hl1222we, ma ktos z was ten model? widziałem ze zamienniki są racej łatwo do kupienia, znalazłem polecane często actisy do tego modelu





Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych