Skocz do zawartości

Zaloguj przez Facebook Rejestracja

Najnowsze tematy

Wyświetl nową zawartość »

DK 8 Białystok - Augustów. Droga ma być przebudowana (zdjęcia) :: zobacz komentowany artykuł


31 odpowiedzi w tym temacie

#21 ~Realista~

~Realista~
  • Goście

Napisano 09 czerwiec 2017 - 15:43

Normalnie, to się nazywa uszczelnianie systemu Viatoll - zmieniasz kategorię drogi z krajowej na wojewódzką, stawiasz znak, a kilometr za nim ITD i po robocie.
S16 nie jest robiona po to, żeby tranzyt szedł dłuższą, stricte turystyczną, trasą o znaczeniu lokalnym, przez Białystok.

Jeszcze raz: oświeć wszystkich, jak te S -16 ma iść na odcinku Orzysz - Mrągowo?
I jak ta trasa wygląda dzis.
Piszesz jakieś kosmosy. Tej trasy NIGDY TAM NIE BEDZIE.

#22 ~aaa~

~aaa~
  • Goście

Napisano 09 czerwiec 2017 - 16:17

Jeszcze raz: oświeć wszystkich, jak te S -16 ma iść na odcinku Orzysz - Mrągowo?
I jak ta trasa wygląda dzis.
Piszesz jakieś kosmosy. Tej trasy NIGDY TAM NIE BEDZIE.

S-16 nie idzie w strone Orzysza i Mragowa i przede wszystkim to bedzie S-61 skad te koncepcje ta droga idzie w kawełek S-16 w strone Ełku pozniej na południe w strone Szczuczyn-Stawiski-Łomza-Ostrów Mazowiecka i łaczy sie z S-8



#23 ~notohop~

~notohop~
  • Goście

Napisano 09 czerwiec 2017 - 17:41

Badania SISKOM tego w żaden sposób nie potwierdzają - w 2020 roku planowany jest SDR na poziomie 12-15000, więc do 20000 jeszcze trochę brakuje. Ta droga już (raczej) nigdy nie będzie miała charakteru krajowego (i bardzo dobrze), a tranzyt TIRó pójdzie bokiem, po S16.

Ok tutaj się zgodzę. Dane wg siskomu dotyczą:

siskom.waw.pl/nauka/gpr/potoki-2020.JPG

max 16000. I zapewne ten ruch nie wzrośnie z powodu tej S16 o której wspominasz. Jak to się mówi lepszy rydz niż nic. Może być i 2+1. Przekonuje mnie to. Często przemierzam tą trasę. Czasem jest dramatycznie, a często nocą jest totalny luz że udaje mi się naprawdę szybko to pokonać. Wszystko zależy silnie od pory dnia. Te statystki w jaki sposób są liczone? Dobowo? Są może jakieś dane szczytowe na przykład? Bo średnia to wiadomo jest wciąż średnia :)



#24 lurker

lurker

    VIP

  • Użytkownicy
  • 1130 postów

Napisano 09 czerwiec 2017 - 17:54

Te statystki w jaki sposób są liczone? Dobowo? Są może jakieś dane szczytowe na przykład? Bo średnia to wiadomo jest wciąż średnia :)

Stawiają pewnie na kilka dni samochód z tabliczką pomiar ruchu, w środku Bożena z kartką i ołówkiem i jadą ;)
W obecnej chwili dane średnie są tak niskie, że nie zachodzi podejrzenie szczytowania w kierunku przekroczenia limitu ;)



#25 lurker

lurker

    VIP

  • Użytkownicy
  • 1130 postów

Napisano 09 czerwiec 2017 - 18:03

Jeszcze raz: oświeć wszystkich, jak te S -16 ma iść na odcinku Orzysz - Mrągowo?
I jak ta trasa wygląda dzis.
Piszesz jakieś kosmosy. Tej trasy NIGDY TAM NIE BEDZIE.

Praszczaj drug, dałem ciała i z rozpędu cały czas pisałem o S16, a chodziło mi o planowaną S61.

 

S-16 nie idzie w strone Orzysza i Mragowa i przede wszystkim to bedzie S-61 skad te koncepcje ta droga idzie w kawełek S-16 w strone Ełku pozniej na południe w strone Szczuczyn-Stawiski-Łomza-Ostrów Mazowiecka i łaczy sie z S-8

 Dzięki za wyprostowanie zamieszania.
 

Droga nr.8 jest droga krajowa prowadzaca od granicy z Litwa do Wrocławia i nikt jej nie zmieni na wojewodzka.

Zwróć uwagę kolego na dwie rzeczy:
1. nie piszemy tutaj o S8 jako całości, tylko o małym i w perspektywie nic nie znaczącym odcinku do Augustowa.
2. na żadnej mapie planowanych ekspresówek/autostrad ten odcinek nie występuje nawet w bardzo szarym kolorze - po prostu go nie ma.
Tranzyt z Litwy najprawdopodobniej pójdzie bokiem czy to się komuś podoba, czy nie, po to się buduje te 2x2 Via wszystkie, a w stronę Lublina wróci do Białego po wyremontowanej S-8 i dalej Via Carpatia/S-19.



#26 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 09 czerwiec 2017 - 22:11

 

Wszystko zależy silnie od pory dnia. Te statystki w jaki sposób są liczone? Dobowo? Są może jakieś dane szczytowe na przykład? Bo średnia to wiadomo jest wciąż średnia 

 

Liczone tak jak zarobki w Białymstoku, średnio zarabiamy pewnie ok. 4000, oczywiście nie znam dokładnych danych jak by ktoś się czepiał, ale wiadomo jak to jest ze średnią.



#27 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 09 czerwiec 2017 - 22:26

Liczone tak jak zarobki w Białymstoku, średnio zarabiamy pewnie ok. 4000, oczywiście nie znam dokładnych danych jak by ktoś się czepiał, ale wiadomo jak to jest ze średnią.

Normalna pensja sadurskiej wg PIS powinna wynosić 90tys. zł



#28 ~Kolaga Żalka~

~Kolaga Żalka~
  • Goście

Napisano 18 czerwiec 2017 - 07:56

Podobno Jurgilel i Zieliński się uparli żeby była Ska czyl dwupasmówka po całej trasie Białystok - Augustów. Zobaczymy czy są skuteczni.



#29 ~gosc~

~gosc~
  • Goście

Napisano 20 czerwiec 2017 - 04:40

Pis, podobie jak PO/PSL- degraduje transportowo Podlasie. caly plan polega na tym ,a by tu nigdzie nie bylo drog ekspresowuch. ma byc skansen.

 

pamietamy ze to J. kaczynski (pod pretekstem protesow ekologistow) w dniu 31 lipca 20177 roku zablokowal budowe V baltica zgodnie z umowa z URE- czy li przez Bialystok



#30 ~gosc~

~gosc~
  • Goście

Napisano 20 czerwiec 2017 - 04:44

lobby z miasteczek L i E niszczy dalej Białystok?



#31 ~gosc~

~gosc~
  • Goście

Napisano 20 czerwiec 2017 - 04:47

"....mówi Krzysztof Kondraciuk, dyrektor Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad w Warszawie, który odwiedził Białystok. "

 

- ten czlowiek to z Łap jest i mowi    t a k i e           rzeczy?
 



#32 ~gosc~

~gosc~
  • Goście

Napisano 20 czerwiec 2017 - 05:03

Z drogownictwem  związany od 1983 roku. W latach 90—tych pracował jako kierownik referatu

W urzędzie Miejskim w Łapach  i jako inspektor nadzoru w zarządznie  dróg Urzedu Miejskiego w Białymstoku. Pożniej piastował stanowisko Podlaskiego zarządu dróg Wojewódzkich w Białymstoku”

 

Panie szefie GDDKIA- zechciej Pan pobudwac kluczowa dla rozowju wojeowdztwa drogę ekspresowa.

 

Przeciez Pan jest stad i doskonale zna Pan sytuacje





Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych