Skocz do zawartości

Zaloguj przez Facebook Rejestracja

Najnowsze tematy

Wyświetl nową zawartość »

Czy ktoś zna pośrednictwo pracy Cekal

cekal

57 odpowiedzi w tym temacie

#1 ~Karolina~

~Karolina~
  • Goście

Napisano 16 luty 2014 - 12:22

Witam dostałam od nich ofertę pracy ale jeszcze się waham bo nie mam doświadczenia z tą firmą ? czy ktoś ich zna ?

#2 ~Baba~

~Baba~
  • Goście

Napisano 16 luty 2014 - 12:26

Ja tylko czytalam ich ogloszenia ale wydaje sie . Szkoda ze maja oferty tylko dla opiekunek osob starszych

#3 ~mama~

~mama~
  • Goście

Napisano 16 luty 2014 - 23:52

Moja córka wyjechała do pracy poprzez to biuro i na razie nie narzeka

#4 ~Marta~

~Marta~
  • Goście

Napisano 21 luty 2014 - 01:50

Ja zaakceptowałam ich ofertę i jadę za tydzień do pracy jako opiekunka odwiedzająca osoby starsze w ich własnych domach. Na razie nie ma żadnych niespodzianek bo kontrakt już dostalam do poczytania

#5 ~Kkkk~

~Kkkk~
  • Goście

Napisano 23 luty 2014 - 00:24

Nie mialam zadnych niespodzianek po przylocie do pracy I kontrakt podpisalam w Polsce tak wiec wiedzialam juz wszystko co I jak

#6 ~Tanya~

~Tanya~
  • Goście

Napisano 23 luty 2014 - 00:31

Ja tez przez nich wyjechalam do pracy- kkk a ty gdzie pracujesz ??

#7 ~Kkkk~

~Kkkk~
  • Goście

Napisano 23 luty 2014 - 02:57

Do Tanya: pracuje jako domiciliary care assistant w Oxford a ty ??

#8 ~Tanya~

~Tanya~
  • Goście

Napisano 23 luty 2014 - 17:11

Do kkkk a ja pracuje w Domu opieki w miejscowosci Woking. Praca jest ok tylko duzo ciapatych ;)

#9 ~Olkaaa~

~Olkaaa~
  • Goście

Napisano 29 marzec 2014 - 04:37

Cekal to dobra firma dzieki nim teraz pracuje w Anglii

#10 ~Aga~

~Aga~
  • Goście

Napisano 16 kwiecień 2014 - 21:18

Nie mialam zadnych problemow moze tylko powinni miec wiecej ofert dla opiekunek live in ale no coz

#11 ~acc~

~acc~
  • Goście

Napisano 31 maj 2014 - 15:25

jak długo po wysłaniu cv agencja się do was odezwała ja już ze trzy tygodnie jak wysłałam i cisza

#12 ~ela~

~ela~