Skocz do zawartości

Zaloguj przez Facebook Rejestracja

Najnowsze tematy

Wyświetl nową zawartość »

CZy ktoś może wie ile zarabia się w BIEDRONCE ?


375 odpowiedzi w tym temacie

#1 ~Ala~

~Ala~
  • Goście

Napisano 16 luty 2011 - 21:13

Czy ktoś może wie ile obecnie zarabia się w Biedronce?

#2 ~gosc~

~gosc~
  • Goście

Napisano 17 luty 2011 - 09:10

Czy ktoś może wie ile obecnie zarabia się w Biedronce?

Dużo na reke na 3/4 etatu masz 1200 na cały etat ok 1500

#3 ~A.~

~A.~
  • Goście

Napisano 17 luty 2011 - 23:19

gosc a nie wiesz czy zatrudniaja osoby po studiach czy w ich trakcie?

#4 ~tomi~

~tomi~
  • Goście

Napisano 18 luty 2011 - 20:13

a gdzie są jakies ogłoszenia z biedronki??

#5 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 18 luty 2011 - 20:14

a gdzie są jakies ogłoszenia z biedronki??

z choinki sie urwales? ; )

#6 ~dr Frank~

~dr Frank~
  • Goście

Napisano 18 luty 2011 - 20:17

[quote name='gosc' timestamp='1297930203' post='438312']
Dużo na reke na 3/4 etatu masz 1200 na cały etat ok 1500
[/quo
To jest dużo?
To co Ty jesz?
Ile płacisz za mieszkanie?
Opłaty eksploatacyjne?
Ja cię nie .ę co żydostwo zrobiło z tym krajem?!

#7 ~Miecio~

~Miecio~
  • Goście

Napisano 18 luty 2011 - 22:26

w porownaniu do podlaskich zarobkow to jest "duzo". w wiekszosci pracodawcy płaca najnizsza krajowa wiec biedronka jest ciut lepsza.. ciekawe jak dlugo ta idylla potrwa

#8 ania27

ania27

    dziennikarz

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPip
  • 85 postów

Napisano 19 luty 2011 - 09:21

Słyszałam ze nawet i 1500zł mozna zarobic, to całkiem sporo szczegulnie ze przecietnie w sklapie zarabia sie ok 1200zł( wiem bo mam kilka kolezanek co pracują w sklepach lub marketach)

#9 ~Andrzej~

~Andrzej~
  • Goście

Napisano 19 luty 2011 - 16:55

Nie wiem jak u was, ale u mnie w Szczecinie jest płatne standardowe czyli;
zwykły pracownik/kasjer zarabia 1200zł + premia czyli jesli w ciagu miesiaca bedzie w kazdym dniu pracy i wypelni swoje zalecane obowiazki - pramia nalezna 100zł :) kiedys było 200zł.
po 2 1600zł zarabia asystent kierownika + premia (100zł)
Nie wiem czemu ale wg kraju Szczecin a Białystok jest lepszy w osiągnięciu jakiegokolwiek wyższego zarobku.
To nie wiem czemu ktoś się wypowiada że zwykły pracownik ma pół tora tysiaka.
A po 4 byłem asystentem kierownika w takim sklepie jak NETTO takie sklepy pojawia się za kilka lat, budowa rozpoczeła się od zachodu, teraz są około w połowie Polski. (Netto to odpowiednik Biedronki) tj Carrefour i Auchan.
Pozdrawiam

#10 ~gosc~

~gosc~
  • Goście

Napisano 20 luty 2011 - 19:44

a gdzie są jakies ogłoszenia z biedronki??

cv skladasz w najblizszym sklepie i dzwonią do ciebie jak sie spodobasz ,,,zaznaczam ze w biedtonce nic sie nie zmienilo jest MOBING jedynie jest lzej bo są wózki elektryczne a tak jak bylo tak jest dalej

#11 ~Ala~

~Ala~
  • Goście

Napisano 20 luty 2011 - 20:23

A ja słyszałam że po dwóch miesiącach pracy siedzisz tylko na kasie i zarabiasz 2,5 tys

#12 ~zuzia~

~zuzia~
  • Goście

Napisano 20 luty 2011 - 21:10

tak 2,5 haahhah co za bajki kierowcy tyle nie maja albo murarze czasami a ty mysli za stukanie w kase masz 2,5 hahahahahaah

#13 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 20 luty 2011 - 21:17

A ja słyszałam że po dwóch miesiącach pracy siedzisz tylko na kasie i zarabiasz 2,5 tys

dobry zart : )

#14 ~Mietek~

~Mietek~
  • Goście

Napisano 20 luty 2011 - 22:01

hahahahahaha Ala smieszna jestes. ile masz lat ze wierzysz w takie bajki? 2,5tys za skanowanie towarow tak? ciekawe, to ile musza zarabiac operatorzy koparek ,dźwigów i innych ciezkich maszyn...
kasjer w biedronie zarabia 1200zł jak nie mniej, moze potem jak sie spodobasz to dostaniesz 100zł wiecej i na tym koniec. ciekawi mnie czy tam pracuja sami studenci czy tez ludzie z wyzszym wykształceniem...

#15 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 20 luty 2011 - 22:41

jest ponizej 1000zl na reke + ewentualna premia(niewiele)

#16 ~Mietek~

~Mietek~
  • Goście

Napisano 20 luty 2011 - 22:56

no to jeszcze lepiej. 986zł - najnizsza krajowa. Warto sie pchac po taka wypłate?

#17 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 21 luty 2011 - 08:22

no to jeszcze lepiej. 986zł - najnizsza krajowa. Warto sie pchac po taka wypłate?

dla osoby w trakcie studiów to i tak błogosławieństwo

#18 ~123~

~123~
  • Goście

Napisano 21 luty 2011 - 13:56

a dla takiej ktora ma rodzine i wykształcenie wyższe?

#19 ~Kasia~

~Kasia~
  • Goście

Napisano 13 maj 2011 - 09:13

hej,
a może mi ktos pomóc odpowiadając na pytanie:cały etat w biedronce to ile godzin dziennie?
Dziękuje za odpowiedź:)

#20 ~hello~

~hello~
  • Goście

Napisano 13 maj 2011 - 10:00

hej,
a może mi ktos pomóc odpowiadając na pytanie:cały etat w biedronce to ile godzin dziennie?
Dziękuje za odpowiedź:)

8...

co do zarobkow na caly etat to minimum 1800brutto+premia(czesto kilka stow)



Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych