Skocz do zawartości

Zaloguj przez Facebook Rejestracja

Najnowsze tematy

Wyświetl nową zawartość »


1 odpowiedź w tym temacie

#1 ~kibic~

~kibic~
  • Goście

Napisano 13 luty 2019 - 15:53

Oby tak jeszcze większa ilość kibiców, wzorem Widzewa - 10 tys., Wisły - niemal 11 tys. - sprzedanych karnetów, wykupiła stałe wejściówki na mecze naszej JAGI, to było by coś.  Akcje promocyjne w salonie Jagi to raczej przedsięwzięcia o charakterze lokalnym. Tu potrzebne są działania GLOBALNE, aby całe rzesze ludzi zachęcić do kupna karnetu. Jednakże trzeba do nich dotrzeć. Informacja musi wyjść szeroko. Idąc wyżej opisanym śladem - chociażby sukcesywnie u.miać mobilne punkty sprzedażny z udziałem zawodników, w pobliskich miastach gdzie są liczni kibice Jagi. Może należy wejść w nowe technologie! Przecież Jaga ma bazę danych swoich kibiców, w tym adresy mailowe, nr telefonów. Więc może skorzystać z możliwości stałej komunikacji z kibicami, po uprzednim wyrażeniu przez nich zgody (przy zakupie biletu/biletów – uzyskać zgodę klienta na udostępnienie danych) za pomocą stałych powiadomień przez - NEWSLETTER-a ! Lub inne formy elektronicznego – mobilnego kontaktu z kibicami. Komórkę z dostępem do maila każdy ma przy sobie non stop. Stałe info o promocjach, imprezach towarzyszących,  wydarzeniach na meczach, sytuacji w klubie, newsach transferowych-wzbudza największą ciekawość kibiców nie tylko naszej Jagi, ale tych z Polski również (przyjścia, odejścia, przymiarki, itp.) itp. itd. (wejdź na stronę Jagi, Twitter -a dowiesz się, zobaczysz, ... nowego zawodnika, nowy materiał, newsa) Oczywiście wiadomości poprzedzone 1-2-3 sek. reklamą, lub planszą reklamową. No i mamy stały kontakt z około 15 tys. Kibicami, a nawet większą ilością, gdyż co jakiś czas są znaczące zrywy zakupu biletów. Podobnie z wiadomościami na maile kibiców, które połączone są z telefonami komórkowymi za pomocą powiadomień o mailu przychodzącym. Jago - wyjdź z nowymi technologiami, możliwościami, jako może pierwszy – technologicznie zaawansowany Topowy w końcu, co by nie mówić Klub, który jest wizytówką Podlasia!  Wiem że łatwo się pisze i doradza, ale wy tam macie sztab ludzi z marketingu, wykształconych informatyków!  A dotarcie do ludzi to - reklamy, a co za tym idzie sponsorzy i pieniądze. Ago-Jago…w Tobie nadzieja na skok cywilizacyjny w zakresie nowych technologii.

 



#2 ~Kibic~

~Kibic~
  • Goście

Napisano 13 luty 2019 - 16:53

Mam szacunek do Jagi, ale preferuję inny klub i o innym charakterze walki. Piszę tu o chłopakach z Lowlanders, którzy pomimo, że zdobyli mistrzostwo kraju i bardzo małego budżetu dali z siebie wszystko żeby zdobyć to trofeum. Czeka ich ciężki sezon ale wierzę, że dalej pokażą charakter i z podniesioną głową będą walczyć o podium. Życzę Jadze, aby też osiągnęła taki cel przy dopingu swoich kibiców, których chłopaki z nizin mogą im pozazdrościć.



Dodaj odpowiedź



  

Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: JAGA

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych