Skocz do zawartości

Zaloguj przez Facebook Rejestracja

Najnowsze tematy

Wyświetl nową zawartość »


18 odpowiedzi w tym temacie

#1 ~Hmm~

~Hmm~
  • Goście

Napisano 07 maj 2019 - 19:11

A może jak miasto postawi ładowarki to przybędzie pojazdów elektronicznych..

#2 ~Gosc~

~Gosc~
  • Goście

Napisano 07 maj 2019 - 19:31

Elektroniczny to może być zegarek z melodyjkami na komunię otrzymany ;-)

#3 ~gość~

~gość~
  • Goście

Napisano 07 maj 2019 - 19:42

A w Białymstoku to już kiedyś nie był testowany elektryczny autobus, tak mi się coś przypomina?



#4 ~Qwe~

~Qwe~
  • Goście

Napisano 07 maj 2019 - 19:46

Może lepiej na cng lub hybrydy? Białystok 10 lat za innymi miastami.

#5 ~Hmm~

~Hmm~
  • Goście

Napisano 07 maj 2019 - 20:34

Oczywiście *elektrycznych,.. Dzięki

#6 ~pol~

~pol~
  • Goście

Napisano 07 maj 2019 - 20:56

Szkoda ,że w mieście, gdzie fabryki maja najwięksi w Polsce producenci samochodowych instalacji gazowych nie ma autobusów na gaz.



#7 ~Inżynier~

~Inżynier~
  • Goście

Napisano 07 maj 2019 - 21:06

Autobus elektryczny to puszka pandory, lubię innowacje, ale to znacząco podniesie koszty eksploatacji! - drogi zakup, drogi serwis, brak stacji ładowania w spółkach, brak kadry (nikt nie będzie pracował za 3tys, gdy stawki specjalistów zaczynają się od wielokrotności)  

 

Testowany BYD co był w KPKM non stop zjeżdżał do zajezdni. Evobusa też nie wytrzyma więcej niż 100km - dlaczego tak myślę?, bo kuriozalne wymogi odnośnie ilości urządzeń - powielanie anten GPS, LTE, WI - FI. (Nie mówią już o drogich i fatalnych tablicach), więc jest zdecydowanie większe obciążenie akumulatorów.

 

Trasy w Białymstoku są od 150km do 250km, ale jest dużo postojów i nie ma szans, że autobus o zasięgu mniejszym niż 300km to wytrzymał. 

 

Miasto zapomniało, że skróciło strasznie postoje na zajezdniach, żeby zmniejszyć koszty, to kiedy one będą ładować się. 

 

Obecnie tylko CNG opłaca się, ale to nie opłaca się niektórym osobom.



#8 ~Bob~

~Bob~
  • Goście

Napisano 08 maj 2019 - 04:37

Autobus elektryczny to puszka pandory, lubię innowacje, ale to znacząco podniesie koszty eksploatacji! - drogi zakup, drogi serwis, brak stacji ładowania w spółkach, brak kadry (nikt nie będzie pracował za 3tys, gdy stawki specjalistów zaczynają się od wielokrotności)  

 

Testowany BYD co był w KPKM non stop zjeżdżał do zajezdni. Evobusa też nie wytrzyma więcej niż 100km - dlaczego tak myślę?, bo kuriozalne wymogi odnośnie ilości urządzeń - powielanie anten GPS, LTE, WI - FI. (Nie mówią już o drogich i fatalnych tablicach), więc jest zdecydowanie większe obciążenie akumulatorów.

 

Trasy w Białymstoku są od 150km do 250km, ale jest dużo postojów i nie ma szans, że autobus o zasięgu mniejszym niż 300km to wytrzymał. 

 

Miasto zapomniało, że skróciło strasznie postoje na zajezdniach, żeby zmniejszyć koszty, to kiedy one będą ładować się. 

 

Obecnie tylko CNG opłaca się, ale to nie opłaca się niektórym osobom.

 

Dodaj, że te 3 tys to brutto i z dodatkami za pracę w niedzielę.



#9 ~Hmm~

~Hmm~
  • Goście

Napisano 08 maj 2019 - 06:18

Dlaczego nie CNG? Elektryczna może być hulajnoga...

#10 ~kierowca~

~kierowca~
  • Goście

Napisano 08 maj 2019 - 06:29

Chora wydumka cwaniaków. 3 razy w efekcie, a może i więcej droższe, bardziej awaryjne, skomplikowane w utrzymaniu i wcale nie takie ekologiczne jak wmawiają ci, co chcą zgarnąć śmietankę. A ciekawe jak to się zapali, straż będzie gasić, tak jak tę Teslę pod Wałbrzychem ? Nie lepiej w takim razie 75 diesli dla których jest już infrastruktura ? Diesli, które wcale nie są tak trujące jak nam się wmawia w celu urobienia społeczeństwa ? A ciekawi mnie taka prawdziwa zima i lato. Z plusem na 30 i minusem na - 30 przy gruncie do -40. Gdyż realnie takie bywały.



#11 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 08 maj 2019 - 06:49

Prowincjonalni dygnitarze w autobusie! Cud prawdziwy.

Powinni dostać specjalną premię!



#12 ~NKWD~

~NKWD~
  • Goście

Napisano 08 maj 2019 - 07:54

PLATFUSY znowu kombinuja z kasa



#13 ~Ihaha~

~Ihaha~
  • Goście

Napisano 08 maj 2019 - 08:00

PiS załatwi komunikację w mieście. Będą jeździły furmanki powożone przez bezrobotnych koniuszych z Janowa, zaprzęgnięte w araby też z Janowa. Kto zrujnował stadninę w Janowie? He, he, he.



#14 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 08 maj 2019 - 08:54

Brawo Białystok.

#15 ~Frixer~

~Frixer~
  • Goście

Napisano 08 maj 2019 - 13:53

Taka ekologia. Autobusy na prąd a prąd że spalania węgla. I jest na zero. tylko będziemy mieli 3x mniej autobusów 3x więcej zanieczyszczenia i 3x więcej kredytów do splacenia:)

#16 ~Dojarnia ma się dobrze~

~Dojarnia ma się dobrze~
  • Goście

Napisano 08 maj 2019 - 14:14

Taka ekologia. Autobusy na prąd a prąd że spalania węgla. I jest na zero. tylko będziemy mieli 3x mniej autobusów 3x więcej zanieczyszczenia i 3x więcej kredytów do splacenia:)

Dzieki takim geniuszom z Magisratu wzrosła emisja CO w Kolonii Polin

 

Emisje dwutlenku węgla ze spalania paliw kopalnych spadły w ubiegłym roku o 2,5 proc. w Unii Europejskiej - podał w środę Eurostat. Nie we wszystkich państwach był jednak taki trend. Na Łotwie przyrost był największy: 8,5-proc., w Polsce odnotowano wzrost o 3,5 proc.



#17 karol443887878

karol443887878

    absolutnie początkujący

  • Użytkownicy
  • 1 postów

Napisano 09 maj 2019 - 11:58

Moim zdaniem im więcej autobusów będzie tym lepiej dla wszystkich ludzi.Takie jest moje zdanie na ten temat.

 

______________________________________________

daktyle suszone



#18 ~gość~

~gość~
  • Goście

Napisano 09 maj 2019 - 18:23

Moim zdaniem im więcej autobusów będzie tym lepiej dla wszystkich ludzi.Takie jest moje zdanie na ten temat.

 

 

 

______________________________________________

Yntelygencie od reklam, autobusów nie będzie więcej, linii nie dodadzą nowych, rozkład jazdy zostanie taki jaki jest, nie zwiększy się ilość autobusów tylko zmienią się autobusy na inne.



#19 ~gość~

~gość~
  • Goście

Napisano 09 maj 2019 - 18:27

Autobus elektryczny to puszka pandory, lubię innowacje, ale to znacząco podniesie koszty eksploatacji! - drogi zakup, drogi serwis, brak stacji ładowania w spółkach, brak kadry (nikt nie będzie pracował za 3tys, gdy stawki specjalistów zaczynają się od wielokrotności)  

 

Testowany BYD co był w KPKM non stop zjeżdżał do zajezdni. Evobusa też nie wytrzyma więcej niż 100km - dlaczego tak myślę?, bo kuriozalne wymogi odnośnie ilości urządzeń - powielanie anten GPS, LTE, WI - FI. (Nie mówią już o drogich i fatalnych tablicach), więc jest zdecydowanie większe obciążenie akumulatorów.

 

Trasy w Białymstoku są od 150km do 250km, ale jest dużo postojów i nie ma szans, że autobus o zasięgu mniejszym niż 300km to wytrzymał. 

 

Miasto zapomniało, że skróciło strasznie postoje na zajezdniach, żeby zmniejszyć koszty, to kiedy one będą ładować się. 

 

Obecnie tylko CNG opłaca się, ale to nie opłaca się niektórym osobom.

W krajach wysoko rozwiniętych technologicznie, ładowanie autobusów odbywa się indukcyjnie w czasie jazdy, pod asfaltem na ulicach są montowane odpowiednie urządzenia które ładują akumulatory kiedy przejeżdża nad nimi autobus. U nas takie rzeczy to raczej Si-Fi.





Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych